י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
למען הילדים

הבטחה לאימהות חרדיות: ביטוח לאומי יפסיק מדיניות חשדנית

את הדברים אמר מנכ"ל הביטוח הלאומי ביום עיון לנשים ממודיעין עלית, אימהות לילדים בעלי צרכים מיוחדים: "נקל את חסמי הבירוקרטיה"

הבטחה לאימהות חרדיות: ביטוח לאומי יפסיק מדיניות חשדנית
יום עיון לאימהות צילום: באדיבות המצלם

כ-150 אימהות לילדים בעלי צרכים מיוחדים השתתפו ביום עיון ייחודי שקיים עבורם ארגון 'נותנים'. האירוע היוקרתי התקיים בגן האירועים 'קאסיה' בחולון.

את האירוע כיבד בנוכחותו, מנכ"ל הביטוח הלאומי, מר מאיר שפיגלר, שהגיע עם מנהלת הסניף בחולון, גב' אתי אזר. בנאומו שרטט שפיגלר את המדיניות החדשה של הביטוח לאומי תחת ניהולו. לדבריו, בעבר הייתה מדיניות של חשדנות כלפי הפונים לביטוח לאומי. "באנו לשנות את זה. התפקיד שלנו להקל עליכם ועל אחרים שפונים אלינו", אמר.

במהלך האירוע מסר המנכ"ל את מספר הטלפון שלו לאימהות שסיפרו לו על הקשיים שהיו מנת חלקן מול הביטוח הלאומי. במקביל, ישבה מנהלת הסניף, הגב' אתי אזר, משך שעה ארוכה עם האימהות על מנת לנסות ולפתור את המצוקות שהעלו.

יום העיון לאימהות, הוא חלק מהמסורת של ארגון 'נותנים' במודיעין עילית, המפעיל לאורך כל השנה פעילות לילדים בעלי צרכים מיוחדים. הארגון זוכה לברכתם והכוונתם של רבני העיר מודיעין עילית ולתמיכתו של ראש העיר.

במסגרת יום העיון יצאו כ-150 אימהות באוטובוסים מהעיר מודיעין עילית. את האירוע, בהנחיית מיכל ירושלמי, חילקו לחמש סדנאות מיוחדות לנשים: איפור, צילום, אדריכלות ועיצוב הבית, תסרוקות ועיצוב פירות וכל אחת יכולה היתה לבחור בסדנה המתאימה לה.

בפאנל מיוחד שהתקיים באירוע, שוחחו אמהות על הקשיים וההתמודדות שיש להן עם ילדים מיוחדים.

ביטוח לאומי אימהות ילדים עם צרכים מיוחדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד