ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

בשורה חדשה בעולם הדיאטות -פורמולת ההרזיה הבטוחה שכובשת את ישראל

בלי הרבה רעש היא כבשה את השוק הישראלי ולא בכדי • עם למעלה מ- 95% הצלחה בקרב אנשים שביקשו לרדת במשקל, מבטיחים בעלי פורמולת Feel כי אם לא חשתם בשינוי – לא תשלמו • כל הפרטים וכל התשובות לשאלות האמיתיות

בשורה חדשה בעולם הדיאטות -פורמולת ההרזיה הבטוחה שכובשת את ישראל
דיאטה צילום: pixsabay

"הפעם אני חייב/ת לרדת במשקל וזה סופי"! כמה פעמים מצאתם את עצמכם מכריזים את המשפט הזה כשחזרתם הביתה עם תפריט חדש, מוצר הרזייה חדש, או סתם עליתם עם הזמנה שהגיעה לדואר ומזכירה לכם שעוד מעט יש חתונה של אחיין?

בשנת 2018, ההסתדרות הרפואית והחברה לחקר וטיפול בהשמנה, יצאו בהכרזה כי השמנה היא מחלה לכל דבר ועניין. על הגורמים שהובילו לאותה הכרזה, נמנו גם נתונים, על פיהם, בכל שנה מתים בישראל כ-4000 אנשים כתוצאה מהשמנה.

אבל עזבו את הנתונים, כולנו רוצים להיראות יותר טוב וכמובן להיות בריאים ומאושרים. אלא שקשה לנו לבצע שינויים. אנחנו מנסים כל פעם מחדש ונשברים, בעיקר משום שההתמדה קשה לנו, ואין תמיכה מספיקה. מוצרי ההרזיה שמספקים לנו בשוק, בדרך כלל מאכזבים אותנו, וכל הכרזה על המוצר שיגרום לנו לרדת במשקל, מתברר כבלתי יעיל.

"אם לא תעשו שינוי – שום פורמולה לא תעזור לכם"

פורמולה חדשה כובשת את השוק בישראל וזוכה לתהודה גבוהה מהרגיל. פנינו לניר מרקוביץ, מנכ"ל י.א תוספים בע"מ, בעלי המותג Feel – פורמולת ההרזיה הטבעית והבטוחה בישראל, ושאלנו אותו מה מיוחד בפורמולה הזו שלא ראינו כבר בפורמולות אחרות, ומדוע שנאמין לה, ואיך ייתכן שהיא כן מסייעת לרדת במשקל?

"פורמולת Feel שמיוצרת בישראל, היא פרי עבודה של שנות מחקר רבות, וזיהוי פוטנציאל ממשי לשינוי מהותי בעולם הדיאטה", מסביר מרקוביץ. הפורמולה, שמבוססת על צמחי מרפא טבעיים בלבד, פועלת בכמה מישורים:

הגברת תחושת השובע לאורך שעות היום.

סיוע לגוף בשריפת שומנים.

ביטול החשק למתוק.

איזון הכולסטרול

הפחתת רמות הסוכר בדם

עידוד וויסות חילוף החומרים בגוף

"כל מה שצריך כשלב ראשון, זה פשוט לקבל את ההחלטה שעכשיו, זה הזמן הטוב ביותר להתחיל בשינוי". אומר ניר ומבהיר: "אנחנו פה לא כדי להוריד אתכם במשקל במטה קסם, אלא כדי לסייע לכם בתהליך שאתם עושים ולמקסם את התוצאה. אם אדם יאכל ללא הכרה, או לא יעשה ספורט בכלל, הוא לא ירד במשקל, אבל אם אדם ישנה את אורח חייו, הפורמולה שלנו תקפיץ אותו כמה רמות מעל האופן בו היה יורד ללא אמצעי עזר".

כשאדם לא מתעסק ברעב – הוא פנוי לשינוי וכשיש איזון, הגוף רגוע

  אחת הסיבות שהפורמולה מסייעת לירידה במשקל, היא העובדה שהחומרים הפעילים שבה מעניקים לבן אדם תחושת שובע, וכך אין לו את רגעי הבולמוס, והדרישה לכמויות אוכל. "גם כשאוכלים ארוחה, הכמויות משתנות וגורמות לבן אדם לצרוך פחות אוכל", מסביר ניר. "בנוסף, הפורמולה מסייעת בשריפת שומנים. הכוונה היא שכאשר בן אדם עושה פעילות גופנית מכל סוג שהיא, אפילו הליכה פשוטה, הפורמולה שלנו מאיצה פי כמה שאת התוצאה של שריפת השומנים". אחת הפעולות המרתקות של פורמולת Feel, היא ביטול החשק למתוק. האנשים שיש להם דחפים למתוקים, או יכולים לאכול כמויות מדברים מתוקים, פתאום מאבדים את החשק, כי הפורמולה מביאה את הגוף למצב של איזון. "ברגע שאדם נמצא באיזון, הוא לא מגיע למצב של חשקים בלתי נשלטים", מסביר ניר. "הסגולות של הצמחים מהם מורכבת הפורמולה, מביאים את האדם שצורך אותם, למצב שבו הגוף מקבל את התוספים האמתיים שחסרים לו כדי להיות מאוזן, וכך יש שליטה די מלאה על מה שקורה לנו בגוף. מה שקורה למעשה, הוא שיתוף פעולה בין תהליך שאדם עושה, לבין פורמולת הצמחים שיודעת לקחת את התהליך ולגרום לו לקרות בצורה הטובה ביותר.

רוצים לדעת עוד על הדיאטה של פיל: הכנסו>>>

רמת אמינות מלאה: לא רזית? לא שילמת!

בלי כל אות קטנה או כוכבית, מכריז מרקוביץ' על מהפך גם ברמת האמינות של פורמולת ההרזייה Feel. "אני סבור לחלוטין כי המוצר שלי עובד, פועל את פעולתו ומביא את הבן אדם שצורך אותו להישגים גבוהים ולתוצאות משביעות רצון. מרוב שאני בטוח במוצר, אני מוכן להתחייב שמי שאינו מרגיש שינוי, יכול פשוט להחזיר לי את המוצר. התנאי היחיד שלי: תוך עשרה ימים מיום שפתחתם את המוצר, עליכם לעדכן אותי אם רצונכם להחזירו. אין עוד שום תנאים.

ולשאלה, האם בעשרה ימים כבר יורדים במשקל? התשובה היא "יש כאלו שכן ויש כאלו שפחות, אם כי בעשרה ימים אדם יכול להרגיש האם יש בו שינוי – או לא", מסביר מרקוביץ' ומוסיף: "אנחנו מאמינים שאנשים הרוצים לרדת במשקל ומשקיעים בכך זמן, מאמץ וכסף, לא מחפשים לנצל לרעה מצב כזה או אחר. יש לנו מעל 95% הצלחה בקרב לקוחותינו, ואנחנו באמת מצליחים לעזור להם לרדת במשקל, כך שאין לאדם עניין סתם להחזיר מוצר – הרי יש לו מטרה לרדת במשקל. אם הצלחנו, כולם מרוצים. ובכל זאת, בעיקר בעקבות הביטחון המלא במוצר, אני אומר לכל הצרכנים. אם תוך עשרה ימים לא חשתם בכל שינוי שהוא לטובה, עדכנו אותי ותחזירו את המוצר, בלי תנאים, בלי שאלות, בלי טענות. פשוט וקל".

אם עד היום ניסיתם ולא הצלחתם, אל תהססו להיעזר ב- Feel, פורמולת ההרזיה הטבעית והבטוחה בישראל:

ואיך המחירים, אתם ודאי שואלים?

מחיר אריזה אחת 497 ש"ח

מחיר 2 אריזות 819 ש"ח

מחיר 3 אריזות 997 ש"ח

הנחה מיוחד לגולשי בחרי חרדים 10% הנחה

באריזה אחת 100 קפסולות המספיקות לחודש ימים

רוצים גם לרזות בקלות? חייגו עכשיו: 072-3952-818 או מלאו עכשיו את פרטיכם

דיאטה תוספי תזונה בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד