י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
סערת הגברת

כך הצליחה מלניה טראמפ לעצבן את הגולשים ברשת

שני אירועים רשמיים ביום אחד ואשתו של נשיא ארצות הברית, מלניה טראמפ, העלתה את זעם הגולשים שכתבו לה: את אנטיתזה לכל המושג שמחה

כך הצליחה מלניה טראמפ לעצבן את הגולשים ברשת
קימונו יפני תמונת אילוסטרציה צילום: pixabay

מאז עלתה לכותרות כגברת הראשונה של ארצות הברית, הצליחה מלניה טראמפ להירשם כגברת שלא הולכת בתלם לצד בעלה, נשיא ארצות הברית, אלא שנראה כי משהו אחד היא למדה ממנו היטב: לעשות ככל העולה על רוחה.

אמש (שני) השתתפה גברת טראמפ בשני אירועים רשמיים חשובים, ביניהם טקס הענקת עיטור לכלב שהשתתף במבצע החיסול של אבו באכר אל – בגדאדי, מנהיג דאעש.

לשני האירועים הללו בחרה טראמפ ללבוש מעיל בסגנון קימונו יפני בעיטור פרחוני ובצבעים שחור, ירוק, לבן ואדום. הקימונו פרי יצירתם של מעצבי האופנה, דולצ'ה וגבאנה.

נראה שהלבוש שלה הצליח לעצבן את הגולשים, משום שהמעצבים המוזכרים מעורבים בתקופה האחרונה במגוון תקריות בעייתיות ששורתן התחתונה היא גזענות. מסתבר כי הדבר לא מפריע לגברת הראשונה, שחיבתה אל בגדי המעצבים הללו גדולה מאוד, והיא בחרה להתעלם מהפרשיות  הבעייתיות וללכת באירועים רשמיים בבגדים אותם הם עצבו.

ככל שהתפרסמו תמונות של מלניה טראמפ, בתקשורת, היא ספגה מהגולשים ביקורת ואף תגובות תוקפניות שכתבו לה שהיא אנטיתזה לכל מה שמשדר שמחה.

התגובות הקשות לא הפריעו למלניה להמשיך בסדר היום שלה ולהמשיך להשתתף בתוכניות שעל סדר יומה.

מלניה טראמפ גזענות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד