י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ויתרו על החלום בגלל השבת

צפו: להקת 'שלוה' הופיעה מול הנשיא טראמפ

להקת שלוה שעשתה קידוש השם יוצא דופן בשעה שסירבה להופיע בשבת - הופיעה אמש בפני נשיא ארצות הברית טראמפ וריגשה את מיליוני האנשים שצפו בה מכל רחבי ארה"ב • צפו בתיעוד

צפו: להקת 'שלוה' הופיעה מול הנשיא טראמפ
הופעה צילום: pixabay

להקת 'שלוה', שהתפרסמה בשל סירובה להופיע בגמר התכנית "הכוכב הבא" בשל חילול שבת שהיה כרוך בכך, תכנית שהמנצח בה ייצג את ישראל בתחרות השירה הבינלאומית, הופיעה אתמול בפני הנשיא טראמפ שחיבק את חברי הלהקה

הלהקה שרה על בימת הכנס השנתי של ה-IAC בהוליווד שבדרום פלורידה וריגשה את אלפי הנוכחים שבקהל. טראמפ אמר לחברי הלהקה, "אתם מעוררי השראה". לאחר ההופעה אמר טראמפ לקהל שהריע לו וצעק "ארבע שנים נוספות בבית הלבן", כי "אני רוצה להוקיר את להקת שלווה על הופעה מדהימה, זה היה מדהים. מיליוני אנשים צפו בכם. אתם מעוררי השראה". אחר כך חיבק הנשיא את חברי הלהקה.

טראמפ אמר לקהל הגדול, "ג'ארד קושנר רוצה להשיג שלום, אבל אם הוא לא ישיג זאת, איש לא ישיג". את ארגון IAC מממן שלדון אדלסון הבעלים של עיתון "ישראל היום" ותומך נלהב של הנשיא טראמפ, ושל ראש הממשלה בנימין נתניהו.

על פי הדיווח של גיל תמרי בחדשות 13, טראמפ הוסיף כי "לא היה לישראל ידיד טוב ממני בבית הלבן. לא כמו פוליטיקאים אחרים, אני קיימתי את ההבטחה שלי ופתחנו את השגרירות בירושלים".

טראמפ פנה ישירות לאנשי העסקים שנכחו בכנס, ואמר להם "אני מכיר אתכם, אתם אנשי נדל"ן ולא תצביעו לאליזבת וורן, למרות שתמכתם בה בעבר, אתם תהפכו לתומכים הכי גדולים שלי, אם תצביעו לה, תאבדו את העסקים שלכם בתוך כ-15 דקות".

טראמפ אמר כי "הממשל הקודם לא אהב את ישראל, יש יהודים שלא אוהבים את ישראל מספיק ואתם יודעים זאת. אני אוהב אותה", אמר.

"כדי לתמוך בביטחון ישראל, הכרתי בריבונות שלה ברמת הגולן. נשיאים רבים לפניי דיברו על זה, אבל רק אני עשיתי". טראמפ המשיך עם נאום הבחירות שלו, "שאלתי את שלדון מה יותר גדול, ההכרה בירושלים או הגולן'? הוא אמר לא ולא, הדבר הכי טוב שעשית היה שביטלת את הסכם הגרעין הנוראי של אובמה עם איראן".

טראמפ הצהיר: "לא נאפשר לאיראן להגיע לנשק גרעיני, אבל אולי נוכל להגיע איתם לעסקה. הממשל הבהיר שארה"ב תומכת בזכותה המוחלטת של ישראל להגנה עצמית וקוראת להחזרת השבויים הישראליים והגופות המוחזקות בידי חמאס. האנטישמיות גרמה לאורך ההיסטוריה כאב רב. הממשל שלי מחויב למלחמה באנטישמיות. נשתמש בכל נשק אפשרי שבידנו כדי להילחם בכל. אנו מגנים את ארגון ה-BDS. ההתנחלויות אינן בניגוד לחוק הבין-לאומי", הוסיף הנשיא.

דונאלד טראמפ להקת שלוה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד