י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
משפחת המלוכה מאבדת יורש

בריטניה בהלם מהחלטת הארי ומייגן

הודעה דרמטית מביתם של הדוכס והדוכסית,  הארי ומייגן: השניים יוותרו על זכויותיהם בבית המלוכה ויצאו לעבוד לפרנסתם

בריטניה בהלם מהחלטת הארי ומייגן
בריטניה צילום: pixabay

הודעה דרמטית של הנסיך הארי, ורעייתו מייגן מרקל, הותירה את תושבי בריטניה המומים. השניים החליטו "לקחת צעד אחורה", לדבריהם, ולפרוש מתפקידם וממחוייבותיהם כבני מלוכה. המשמעות: איבוד הזכויות המלכותיות, כולל כסף ממנו חיים בני המלוכה.

הדוכס והדוכסית מסאסקס, סיפרו לאזרחי בריטניה כי הם מתכוונים להתחיל לעבוד, במטרה להיות עצמאיים כלכלית, וכי הם יחלקו את זמנם בין בריטניה לבין צפון ארצות הברית.

"אחרי חודשים רבים של מחשבה והתלבטויות פנימיות, בחרנו לעשות שינוי ולהתחיל ליצור תפקיד יותר מתקדם בתוך המוסד של בית המלוכה" כתבו השניים בהצהרתם. "כחלק ממהלך זה אנחנו ניקח צעד אחורה מתפקידנו כחברים בכירים במשפחת המלוכה, ונעבוד במטרה להיות עצמאיים מבחינה כלכלית.

נמשיך לתמוך לחלוטין בהוד מלכותה, המלכה אליזבת. אנחנו מרגישים מוכנים לעשות את השינוי הזה בעיקר הודות לתמיכה הציבורית שקיבלנו, בעיקר בשנים האחרונות" הוסיפו ואמרו בפנייה לציבור הבריטי. "כעת אנחנו נחלק את זמננו בין בריטניה וצפון אמריקנה, במטרה להמשיך לכבד את מחוייבותנו למלכה ולממלכה המאוחדת. האיזון הגיאוגרפי הזה יאפשר לנו לגדל את בננו במקום המכבד את המסורת המלכותית שלתוכה הוא נולד, אך במקביל יאפשר לנו את המרווח להתכונן לפרק הבא של חיינו, הכולל השקה של מיזם צדקה. נשתף את הפרטים המלאים על הצעד המרגש הזה בקרוב. עד אז, אנו מודים לכולם על התמיכה המתמשכת שלכם בנו".

אנגליה הנסיך הארי מייגן מרקל מייגן והארי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד