ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
"לא אכנע"

בעל המסעדה המאויים: "אני לא מפחד מהם, קורא לכולם לבוא"

אמש הונח מטען דמה בפתח המסעדה היהודית "כרמל" באמסטרדם הולנד, וגרם לבהלה רבה במקום • בעל המסעדה ל'בחדרי': "אני לא נבהל מאף אחד, אני קורא לכולם להגיע למסעדה, אותי לא מפחידים עם דברים כאלה, אני לא נכנע להם, ואני הולך לקנות עוד דגל וגם עוד שני דגלים

בעל המסעדה המאויים: "אני לא מפחד מהם, קורא לכולם לבוא"
גילוי מטען הדמה צילום: באדיבות המצלם

אמש הונח מטען דמה בפתח המסעדה היהודית "כרמל" באמסטרדם הולנד, וגרם לבהלה רבה במקום.

בהתחלה נחשד כי מדובר במטען אמיתי וכוחות המשטרה הרבים שהוזעקו למקום סגרו את הרחובות הסמוכים למסעדה. לאחר שנתברר כי מדובר במטען דמה ואין כל סכנה מיידית, נפתח המקום חזרה.

הבעלים של המסעדה אומר ל"בחדרי חרדים". "אני לא נבהל מאף אחד, אני קורא לכולם להגיע למסעדה, אותי לא מפחידים עם דברים כאלה, אני לא נכנע להם, ואני הולך לקנות עוד דגל, ולשים שני דגלים בחוץ, בכוונה, כל הישראלים שמגיעים לאמסטרדם מרגישים אצלינו בבית".

כאמור, מסעדת "כרמל" באמסטולנסווג שבאמסטרדם, היתה שוב קורבן לאנטישמיות, אלמוני הניח מטען דמה מחוץ למסעדה, מדובר במסעדה שעברה לפני שנתיים התנכלויות שונות, בהן ניפוץ שמשות החנות, מחוץ למסעדה יש דגל ישראל, מה שכנראה לא מוצא חן בעיני כמה אנשים.

לפני שנתיים סיפר סמי, כי "המשטרה התקינה לי מצלמות 24/7 משני הצדדים של המסעדה", לשאלה האם הוא מתכוון להתקין סורגים הוא ענה, "למה מה קרה אני בבית סוהר? ממי אני פוחד? גדלתי בשכונה ד' בבאר שבע. לא לימדו אותו לעשות חשבון לאף אחד, ואני לא עושה חשבון לאף אחד".

מטען הדמה

כזכור לפני שנתיים, הגיע מוסלמי למסעדה היהודית באמסטלבנסווג, ובאמצעות דגל פלסטין שאחז בידו, ניפץ את חלונות המסעדה. עד ראיה סיפר כי "המוסלמי צעק אללה אכבר תוך כדי ניפוץ השמשה", שוטרים שהוזעקו למקום הכניעו אותו.

מסעדת כרמל

התקיפה אירעה אז ככל הנראה על רקע הכרזתו של טראמפ, כי ירושלים היא בירת ישראל.

מסעדת כרמל מטען דמה אנטישמיות אמסטרדם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד