כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
חולה נוסף נפטר

הקורונה בישראל: מספר החולים ממשיך לטפס

חולה נוסף נפטר: המטה לביטחון לאומי מפרסם את הנתונים המעודכנים של חולי הקורונה בישראל. אמש הזהירו במשרד הבריאות כי "יש להיערך למצב שהגל השני יהיה משמעותי ויהיו בו 5,000 מונשמים"

הקורונה בישראל: מספר החולים ממשיך לטפס
אילוסטרציה צילום: דוברות כללית

בצל העלייה באחוזי התחלואה, בעיקר בקרב מוסדות החינוך, מפרסם הבוקר (שלישי) המטה לביטחון לאומי את הנתונים המעודכנים של חולי הקורונה בישראל.

על פי הנתונים, במהלך הלילה נפטר חולה נוסף כתוצאה מהידבקות בנגיף, כך גם מספר החולים שממשיך לטפס - כאשר רק היום אובחנו 8 חולי קורונה. מאז העדכון האחרון אמש, נוספו 42 חולים נוספים, והמספר המעודכן של חולי הקורונה בישראל עומד על 2,652, בניכוי של החולים שהחלימו או נפטרו. מספר החולים הקשים לא השתנה והוא עומד על 29, מתוכם 21 חולים שעדיין מורדמים ומונשמים. בסך הכל 7 חולי קורונה החלימו במהלך הלילה ומספר המחלימים הכולל עומד על 15,140.

כזכור, כפי שדווח אמש, התכנסו בשבת האחרונה מספר שרים לצד ראש הממשלה לדיון פנימי, בו העלו במשרד הבריאות תרחיש אימים לקראת הגל השני.

על פי הדיווח ב'חדשות 12', במשרד הבריאות הבהירו לראש הממשלה ולשרים כי "יש להיערך למצב שהגל השני יהיה משמעותי ויהיו בו 5,000 מונשמים".

השרים שהשתתפו בדיון תקפו את נציגי משרד הבריאות ואמרו: "זה מסע הפחדה שלא נפסק. לא צריך ללכת לקיצוניות כדי שנבין שצריך להעירך, במיוחד אחרי שהתרחישים של הגל הראשון לא התממשו".

לטענת חלקם, "תרחיש הייחוס היה מנותק מהמציאות. אפשר וצריך לדון בהתפרצות אפשרית של גל שני, אבל זו הגזמה מופרכת".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ניסה להרגיע ואמר בדיון: "אם המגמה תימשך, נשקול ללכת אחורה ולסגור את מה שכבר פתחנו", אך נתניהו הבהיר כי "אם נאלץ לעשות זאת, נעשה את זה באופן שהכי לא פוגע בכלכלה".

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד