ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
לקראת הריסה • צפו

צה"ל מיפה הלילה את ביתו של רוצח החייל עמית בן יגאל

הלילה מיפו לוחמי צה"ל בכפר יעבד שבמרחב החטיבה המרחבית ״מנשה״ את ביתו של המחבל נזמי אבו באכר, החשוד בהריגתו של לוחם צה"ל, סמל-ראשון עמית בן יגאל ז״ל, במהלך פעילות מבצעית • המיפוי בוצע לצורך בחינת האפשרות להריסת הבית • צפו

צה"ל מיפה הלילה את ביתו של רוצח החייל עמית בן יגאל
מיפוי בית המחבל צילום: דובר צה"ל

כוחות צה"ל מיפו הלילה (חמישי) את ביתו של המחבל נזמי אבו באכר, בכפר יעבד שבמרחב החטיבה המרחבית "מנשה", החשוד בהריגתו של לוחם צה"ל עמית בן יגאל ז"ל, במהלך פעילות מבצעית. המיפוי בוצע לצורך בחינת האפשרות להריסת הבית.

מצה"ל נמסר לאחר מיפוי ביתו של המחבל: צה״ל ימשיך לפעול לסיכול הטרור ביהודה ושומרון.

כזכור, בתחילת השבוע הותר לפרסום כי בתום פעילות מודיעינית ומבצעית מאומצת של שב"כ, צה"ל ומשטרת ישראל, נעצר ונחקר בשב"כ בשבועות האחרונים נזמי אבו בכר אודות ביצוע פיגוע השלכת האבן בכפר יעבד בליל ה-12.5.20 במהלכו נרצח לוחם צה"ל סמל ראשון עמית בן יגאל הי"ד.

החשוד הינו תושב הכפר יעבד, בן 49 והוא מתגורר במבנה ממנו הושלכה האבן אשר פגעה בחייל.

מפקד החטיבה המרחבית "מנשה", אלוף-משנה יאיר פלאי אמר לאחר לכידת המחבל: "בחטיבה המרחבית 'מנשה' נערך בשבועות האחרונים מבצע ממושך וממוקד בכל שעות היום והלילה, במטרה לסגור מעגל על המחבל שחשוד בהריגת סמל-ראשון עמית בן יגאל ז"ל. מבצע זה נערך בשיתוף פעולה של כוחות הביטחון, בהובלת סיירת גולני. נמשיך לפעול בכל דרך אפשרית על מנת להבטיח את ביטחונם של תושבי הגזרה, ואת הבאתם לדין של אלו שינסו לפגוע בו".

עמית בן יגאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד