י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
במעמד הכתרת הממשיך

הגרש"צ רוזנבלט: אין לי כוונה לעזוב את הרבנות

בשכונת גני איילון אחיסמך בלוד קיבלו אתמול את המרא דאתרא החדש הגאון רבי יעקב לנדו שישמש כרב מטעם הגאון רבי שבח צבי רוזנבלט • 'בחדרי חרדים' עם דבריו של הרב רוזנבלט שהכריז כי לא יעזוב את הרבנות לאחר שגדולי ישראל מינו אותו

הגרש"צ רוזנבלט: אין לי כוונה לעזוב את הרבנות
הגרש"צ רוזנבלט בנאומו אמש צילום: באדיבות המצלם

לאחר הודעתו של הגאון רבי שבח צבי רוזנבלט, רבה של בני ברק ורב בני הישיבות באחסימך שהוא ממנה רבנים תחתיו עקב העומס ברבנות בני ברק, נערך אתמול (רביעי) בשכונת גני איילון אחיסמך שבלוד מעמד מיוחד לרגל התמנותו של הגאון רבי יעקב לנדו לרב בשכונה מטעמו של המרא דאתרא הגרש"צ רוזנבלט.

במעמד השתתפו המוני אברכים מתושבי השכונה, ואת המעמד פתח המרא דאתרא הגרש"צ רוזנבלט שהאריך בחשיבותה של שכונת בני תורה מופלגים, ובמעלתו של הרב החדש, שמפורסם בגדלותו בתורה ובחכמתו הרבה בניהול העניינים.

בדבריו ציין כי למרות השמועות השונות ו"הפרסומים הלא אחראים", אין לו כל כוונה לעזוב את הרבנות בשכונה, כשהוא מדגיש שהוא גם אינו רשאי לעשות זאת לאחר שגדולי ישראל מינו אותו ויש לו אחריות כלפי הציבור, אך הוא ממנה את תלמידו חביבו הגאון הרב לנדו ליד ימינו במקום שיתגורר בשכונה.

הרב לנדו נשא דברים במעמד על גודל התפקיד והאחריות. כמו כן נשא פלפול תורני. לדברי אחד התושבים ששוחח עם 'בחדרי חרדים', "ציבור האברכים הגדול יצא בתחושה מרוממת מהמעמד עם תקוות גדולות להמשך, כאשר הרבה מהצרכים הבסיסיים לחיי הדת בשכונה עדיין חסרים".

יצוין כי הגאון רבי יעקב לנדו הוא מחשובי מורי ההוראה במודיעין עילית, תלמידו המובהק של הגרש"צ רוזנבלט, בוגר ישיבת פוניבז', מקורב מאוד לראשי הישיבה, והוא משמש כיו"ר ועד ההלכה להשקעות ופיננסים ''גלאט הון''.

הרב החדש הגאון רבי יעקב לנדו נואם במעמד

הרב שבח צבי רוזנבלט אחיסמך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד