כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
המאבק בקורונה

מנכ"ל בית החולים טוען: הסגר הנוכחי אינו יעיל

המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה נמשך מזה כחצי שנה ואמש נכנסו למעגל הסגרים הנושמים גם הערים אלעד וטבריה. מנכ"ל ביה"ח אסותא אשדוד טוען כי בגל השני, הסגרים הללו לא יעילים 

מנכ"ל בית החולים טוען: הסגר הנוכחי אינו יעיל
ארז ברנבוים, מנכ"ל אסותא אשדוד צילום: בית החולים

לאור הדיווחים על כך שהממשלה מטילה סגר על העיר אלעד וכמה שכונות בטבריה, אומר מנכ"ל בית החולים הציבורי 'אסותא' אשדוד כי "תרומתו של סגר מקומי היא מינימאלית עד לא קיימת".

ד"ר ארז ברנבוים, מנכ"ל ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד כי "בתחילת השבוע פורסם דו"ח מרכז המידע שהציג נתוני תחלואה על פיהם הסתבר שהגל השני של הקורונה מתאפיין בהתפרצות רחבה ולא ממוקדת של הנגיף".

לדבריו, "הניסיון לצמצם את ההתפשטות באמצעות סגרים כאלו או אחרים צפוי להיות יעיל פחות בסבב הזה מאשר בקודם. כל עוד אין חיסון, הכלי האפקטיבי ביותר שכבר הוכחה יעילותו הוא האחריות וההתנהלות האישית: מסיכה, ריחוק חברתי ושמירה על היגיינה. יש להורות על אכיפה משמעתית וחריפה הרבה יותר. זה עניין של חיים ויש להתנהל בהתאם".

נזכיר כי אמש (שלישי) החליטו שרי הממשלה להטיל סגר על העיר אלעד וכן על חמש שכונות בעיר טבריה, בהם קרית צאנז בטבריה עילית שייחל היום בשעה 8:00 בבוקר ויימשך שבוע עד ליום רביעי הבא ט' תמוז.

קורונה ארז ברנבוים אסותא אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד