1. עמוד הבית
  2. נשים
  3. בריאות

מחליפים קמח מבלי לשנות טעם במאפים

ישנם טיפים רבים לתזונה נכונה - הטיפ הנון ביותר להתחיל איתו הוא החלפת הקמח • כיצד תוכלו לעשות זאת ללא החלפת הטעם האהוב והמוכר?

חני לוין, י"ג תמוז תש"פ 05/07/2020 12:49

הטיפ הנכון לאכול בריא קמח קמח צילום: pixabay

אחד הטיפים הנכונים לתזונה נכונה הוא: לשדרג את סוג הקמח בכל הזדמנות. ​אנחנו כבר יודעים שקמחים מלאים מזינים יותר, ​עשירים יותר בסיבים תזונתיים, ​ויטמינים ומינרלים - ​ונותנים תחושת שובע לזמן רב יותר. 

אבל מה הבעיה?​ לפעמים הטעם דומיננטי מדי, ​ואנשים (בעיקר ילדים צעירים) מרגישים בזה, מסרבים לאכול ו...הופ! ​הנה נאלצנו לוותר על הזדמנות מעולה לאכול בריא יותר, ​ושוב חוזרים למתכונים הישנים. ​

אז מה ההמלצה שלי? ​(מיועד ל"מתחילים" שאינם מורגלים בשימוש בקמחים מלאים)​ להיצמד למתכון שלכם, המוכר והאהוב, ​בין אם זה מתכון לפשטידה או עוגה בחושה.​

הטריק: ​להחליף חצי מהקמח הלבן בקמח מלא. ​

באופן כזה, אנחנו נהנים משני העולמות, ​

הטעם לא משתנה הרבה אבל, הוספתם את כל היתרונות של הקמח המלא. והנה לנו שדרוג בכלום זמן או מאמץ. ​

באיזה קמחים להשתמש? יש המון! ​חיטה מלאה, כוסמין, שיפון, טף, כוסמת, ​עדשים ועוד! ​אני אישית משתמשת בעיקר בשיפון ובכוסמין. ​ אז מה אתם אומרים? הולכים לנסות? ​ממליצה בחום לעשות זאת באופן קבוע,

האם אתם נוהגים לשדרג את הקמח שלכם למלא ומזין יותר, או שחידשתי לכם? ​

מאת: עדי גודל סולומון, דיאטנית קלינית שיטת 555 לירידה במשקל ושינוי הרגלים.

מעוניינת לשתף אותנו בתוכן מעניין? שלחי לנו הודעה בוואטסאפ - 0583288642





הוסף תגובה

תגובות

אין לשלוח תגובה הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
;