ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
מוסדות וכיתות נסגרו

ראש העיר הגיע לת"ת ושינן עם התלמידים את ההנחיות • צפו

ראש העיר פתח תקוה גרינברג סייר בתלמוד תורה 'ברכת יעקב' בעיר ושינן עם התלמידים את ההנחיות שפרסם משרד הבריאות • מתוך רצון לנתק את שרשראות ההדבקה בעיר פרסמה לשכת ראש העיר את רשימת המוסדות והכיתות שנסגרו עקב מקרי תחלואה • צפו

ראש העיר הגיע לת"ת ושינן עם התלמידים את ההנחיות • צפו
גרינברג עם התלמידים צילום: לשכת ראש העיר

בעקבות מספר מקרים של הידבקות בקרב תלמידי בתי הספר וגני הילדים במוסדות שבמרכז העיר פתח תקווה, ומתוך רצון לנתק את שרשראות ההדבקה מנגיף הקורונה בעיר, פרסם ראש העיר רמי גרינברג הנחיות חובה עבור בתי הספר, הגנים והורי התלמידים.

כמו כן ראש העיר גרינברג סייר בשעה האחרונה בתלמוד תורה ברכת יעקב כדי לפקח מקרוב אחרי הפיקוח על ההנחיות. התלמידים וצוות המורים הודו לראש העיר על פעילותו הבלתי מתפשרת במאבק נגד התפשטות הקורונה.

כפי שפרסמה לשכת ראש העיר, אלו המוסדות שהתגלו בהם חולים נכון לשעה הזאת במוסדות שבמרכז העיר: תלמוד תורה 'ברכת יעקב' ברחוב הרצל ייסגר עד להודעה חדשה. כל התלמידים והסגל של כיתה ד' חייבים בבידוד ולבצע בדיקות קורונה ולהעביר תוצאות להנהלת המעון והעירייה. אחים, אחיות והורים של תלמידי הכיתה אינם יכולים ללכת ללמוד במוסדות חינוך אחרים. נעדכן בהתפתחויות.

בית הספר 'בית יעקב' במרכז העיר - רוטשילד, יהיה סגור מהיום (ראשון - 5/7) ועד להודעה חדשה. התלמידות מכיתה ח-3 ומכיתה ג-5 חייבות בבידוד וצריכות לבצע בדיקות קורונה ולעדכן את בית הספר והעירייה. האחים והאחיות של התלמידות מכיתות אלו אינם רשאים ללכת למוסדות חינוך.

במעון ׳שירת פנינה' שברחוב סלומון 12, בכיתת הבוגרים המוגדרת בשם "כחול" - הכיתה תיסגר. כל אנשי הצוות והילדים בכיתה נכנסים לבידוד (עד ה 14/7, כולל) ומחוייבים לבצע בדיקות מול קופות החולים ולהעביר תוצאות להנהלת המעון והעירייה. עד שלא יהיו תוצאות רשמיות מכלל הילדים והצוות הכיתה לא תפתח שוב. האחים והאחיות של ילדי הכיתה לא יכולים ללכת למוסגות החינוך.

'גן-מכינה' של רשת הת"ת 'ברכת יעקב', אצל הגננת נחמי מרחוב הרצל במתחם ברכת יעקב, הגן נסגר מהיום (ראשון, 5/7) ועד להודעה חדשה. כל ילדי הגן והצוות חייבים בבידוד ולבצע בדיקות קורונה ולעדכן בתוצאות את הגן והעירייה.

גן טרום-טרום של ’ברכת יעקב’ ברחוב האורים של הגננת שפי, הגן נסגר מהיום (ראשון, 5/7) ועד להודעה חדשה. כל הילדים והצוות חייבים בבידוד ולבצע בדיקות קורונה ולעדכן את הגן והעירייה. אחים, אחיות והורים לא יכולים ללכת למוסדות חינוך אחרים.

ראש העיר גרינברג קרא לתושבים ולתלמידים "שימרו על ההנחיות, הימנעו מהתקהלויות, והקפידו על לבישת מסכה ושמירה על היגיינה".

כזכור, בפתח תקוה ראש העיר הוביל לראשונה את הנוהל לבידוד קרובי משפחות המבודדים שאינם שוהים בהפרדה בתוך הבית - ממוסדות החינוך. אחריו נקטו כך ראשי ערים נוספות שהבינו שרק כך יצליחו לבודד ולנתק את שרשראות ההדבקה.

פתח תקווה פתח תקוה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד