י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המשיכו להתפלל לרפואתו

נס בבני ברק: בעל המאפייה שנפצע קשה - התעורר במהלך השבת

לאחר שהתחשמל ופונה בערב שבת במצב קשה לבית החולים - שוקי כץ, בעלי מאפיית כץ בבני ברק, התעורר במהלך השבת ושוחח עם בני משפחתו. חבריו ל'בחדרי': "מדובר בנס גדול, אנשים התכוננו לגרוע מכל". שמו לתפילה: יהושע העשל בן טובה לרפו"ש 

נס בבני ברק: בעל המאפייה שנפצע קשה - התעורר במהלך השבת
מאפייה. אילוסטרציה צילום: pixabay

במהלך השבת חל שיפור משמעותי במצבו של שוקי כץ, בעלי מאפיית כץ בבני ברק, שהתחשמל ונפצע קשות סמוך לכניסת השבת בעת ששהה במאפייה שבבעלותו. "מדובר בנס גדול", אומרים חבריו ל'בחדרי חרדים', "אנשים התכוננו לגרוע מכל".

לאחר שפונה במצב קשה לבית החולים בלינסון, עבר כץ בדיקות על ידי הרופאים בבית החולים, ולאחר שהתברר כי הפגיעה כתוצאה מההתחשמלות היא קלה בלבד, החלו הצוות הרפואי להעירו עד שבמהלך השבת הוא כבר שוחח עם חבריו ובני משפחתו ששהו לצידו.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים, מתנדבי ארגוני ההצלה יחד עם כוחות מד"א הוזעקו כשעתיים לפני כניסת השבת למאפייה ברחוב מהרש"ל בבני ברק, לאחר שצעיר כבן 29, נפצע קשות לאחר שהתחשמל בעת עבודתו.

כוחות ההצלה העניקו לפצוע טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה על ידי ניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים בילינסון כשהוא מחוסר הכרה ומורדם ומונשם.

"כשהגענו למקום נתקלנו בגבר ללא הכרה בסמוך לארון חשמל בחדר מדרגות של מבנה מגורים", סיפר אהרון לרר חובש באיחוד הצלה, "השכנים סיפרו כי הוא התחשמל ובעקבות כך איבד את הכרתו. הענקנו לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשמצבו בשלב זה מוגדר קשה", הוא הוסיף.

גם חובש רפואת חירום במד"א אהרון פישר תיאר: "הפצוע שכב בחדר המדרגות בסמוך לארון החשמל כשהוא מחוסר הכרה. כחלק מהטיפול הרפואי ועל מנת למנוע פגיעות נוספות הורדנו את החשמל בבניין וטיפלנו בו לאור פנסים. חילצנו אותו לאמבולנס ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה. תוך כדי הפינוי המשכנו בטיפול הרפואי שכלל מתן תרופות והנשמה".

הציבור נקרא להמשיך ולהתפלל לרפואת יהושע העשל בן טובה לרפו"ש בתושח"י.

 

נס רפואי בית החולים בלינסון מאפייה התחשמלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד