י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
באמצעות מסרונים

צעיר איים על השר הנגבי וראש הממשלה - ונעצר

תושב נתניה בן 23 נעצר בעקבות מסרונים ובהם איומים לפגיעה בשר צחי הנגבי ובחברי הכנסת • התביעה המשטרתית הגישה כתב אישום נגדו ובסיום חקירתו נעצר • כזכור, תופעת האיומים התרחבה מאוד בימים האחרונים כשברשתות החברתיות התגברו הקריאות לפגוע ברה"מ ובאישי ציבור נוספים

צעיר איים על השר הנגבי וראש הממשלה - ונעצר
אילוסטרציה צילום: unsplash

תושב נתניה כבן 23, נעצר אתמול (ראשון) על ידי יחידת הסייבר בלהב 433, לאחר ששלח ביישומון להעברת מסרים הודעה לשר צחי הנגבי ובה איומים לפגוע בו ובכל חברי הכנסת.

החשוד לא הסתפק בכך, וגם לאחר מעצרו, במהלך חקירתו הוסיף ואיים על השר הנגבי, חברי הכנסת וראש הממשלה. בעקבות התבטאויותיו נחקר באזהרה ובסיום חקירתו נעצר.

תיק החקירה בעניינו של החשוד, הועבר לעיון חטיבת התביעות ולפני זמן קצר הגישה נגדו התביעה המשטרתית כתב אישום בבית משפט השלום בראשון לציון.

כזכור, על רקע ההסתה ברשתות החברתיות נגד ראש הממשלה ובני משפחתו, פנה ביום שישי השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה אל היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט במכתב, ובו הוא דורש להתייחס במלוא הרצינות לנושא.

אוחנה הלין על המכתב שהשיב לו היועץ המשפטי לממשלה בעקבות ההסתה נגד נתניהו ובני משפחתו: "ממכתבך הזחוח, עולה כי אינך לוקח ברצינות את פנייתי בנוגע לאיומים הגוברים על חיי ראש הממשלה ובני משפחתו".

במכתבו ליועץ המשפטי לממשלה כותב אוחנה, כי "נדמה בעת האחרונה שאתה פועל כמי שיצא לקרב אישי נגד ראש הממשלה, בבחינת 'או אני או הוא', כפי שהדבר בא לידי ביטוי בשורה של החלטות (דוגמת התערבותך למניעת אפשרותו של רה"מ לקבל מימון להוצאות המשפט שכפית עליו – כשאתה בניגוד עניינים מובנה בהיותך המאשים והתובע המבקש להביא להרשעתו)".

כזכור, בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו, פנה השבוע באמצעות עורך דינו עמית חדד ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, בטענה כי הוא עובר מסע איומים ברשת במהלך התקופה האחרונה. באותו מכתב מצרף נתניהו צילומים מתוך הרשתות החברתיות בו נראים האיומים כלפיו.

במכתב הפנייה ליועץ המשפטי לממשלה, כתב עורך דין עמית חדד, כי "מזה תקופה ארוכה סובל נתניהו הבן מבריונות רשת בצורה החריפה והחמורה ביותר שיש".

באחת התמונות שצירף נתניהו, נראה אחד הגולשים כותב ברשת החברתית טוויטר: "יאיר נתניהו כדאי לך להעיר את אביך לפני שזה סופך". בציוץ אחר כותב אותו גולש, "אני יבוא לביתך ואשבור לך את העצמות בשידור חי אחרי שאשתחרר מהמעצר".

איומים ביבי נתניהו צחי הנגבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד