כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
העימות הסוער המתוקשר

אשת השר מאיימת לתבוע את הח"כ ודורשת התנצלות

מיקי זוהר מסתבך? אשת השר כץ שיגרה ליו"ר הקואליציה מכתב התראה לפני תביעת לשון הרע אם לא יתנצל על הדברים שרמז אודותיה במהלך עימות מתוקשר עם בעלה שר האוצר | מתגובתו של זוהר נראה שהוא לא מתרגש 

אשת השר מאיימת לתבוע את הח"כ ודורשת התנצלות
ישראל כץ/מיקי זוהר צילום: נועם ריבקין-פנטון/אוליבר פיטוסי, פלאש 90

"שאני אדבר על העסקים של אשתו של ישראל כץ?", כך אמר יו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת הליכוד בכנסת ח"כ מיקי זוהר, במהלך העימות המתוקשר בוועדת הכספים מול חברו למפלגה שר האוצר ישראל כץ ביום שני האחרון.

הדברים הללו לא חלפו בחלל ריק ורעיית השר הגב' רונית כץ, החליטה שלא להחריש. על פי הדיווח של הכתבת מורן אזולאי ב-ynet, רונית כץ שיגרה מכתב התראה לפני תביעת לשון הרע לח"כ זוהר בו היא דורשת ממנו להתנצל בתוך יומיים על הדברים.

במכתב שנשלח מטעמו של עורך דינה נבות תל צור נכתב: "דבריך אלה הם שקריים, חסרי כל בסיס, אין בהם שמץ אמת והם מהווים הוצאת לשון הרע ודברי דיבה מהסוג החמור ביותר הואיל והם טומנים בחובם פגיעה אנושה בשם הטוב, ביושרתם ובכבודם של מרשתנו ושל בעלה שר האוצר".

כץ טוענת באמצעות בא כוחה עורך הדין תל צור כי "הדברים נאמרו על ידך בכוונה לפגוע במרשתנו ובבעלה בשמם הטוב ובכבודם ואף במטרה לאיים על שר האוצר ולהרתיעו מלמלא את תפקידו מלהביע את דעותיו".

"לאור חומרתם של הדברים הנך נדרש בזאת להימנע מחזרה כלשהי על הפרסום הפוגע וכן לחזור בך מן הדברים שאמרת ולהתנצל בפני מרשתנו על הפגיעה בה בתוך 48 שעות מקבלת מכתבנו זה והכול בנוסח ובהבלטה ציבורית ההולמים את הפרסום הפוגעני", כך עו"ד תל צור שמציין כי דבריו של חבר הכנסת זכו להד תקשורתי רב וגרמו נזקים למרשתו הגב' רונית כץ. 

כזכור, ביום שני התגלע בוועדת הכספים, עימות יצרי בין השר ישראל כץ לבין חברו לסיעה ח"כ מיקי זוהר. במהלכו נזרקו לחלל האוויר מילים והאשמות קשות אחד כלפי השני. ביניהם האשים השר כץ כי דאגתו של זוהר לבעלי האולמות היא בגלל היות בן דודו, בעל אולם. זוהר עקץ בחזרה: "שאני אדבר על העסקים של אשתו של ישראל כץ?".

ח"כ מיקי מכלוף זוהר הגיב למכתבה של אשת השר ומסר: "אני לא מתכוון להתייחס לשטויות. בזמן משבר הקורונה שפקד אותנו, זו העת לפעול אך ורק למען אזרחי ישראל מבלי להתעסק בשטויות שלא באמת מעניינות אף אחד".

מיקי זוהר ישראל כץ תביעת לשון הרע נבות תל צור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד