י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
משבר בקואליציה

ח"כ משה גפני נועד בבלפור עם ראש הממשלה

בעקבות המשבר הפוליטי הקשה וכן בנוגע למשבר בתקציב הישיבות, נועד היום ח"כ משה גפני עם ראש הממשלה נתניהו במעונו בבלפור. אמש 'בחדרי חרדים' חשף כי גפני סירב להיפגש עם ראש הממשלה

ח"כ משה גפני נועד בבלפור עם ראש הממשלה
גפני ונתניהו במליאה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בצל המשבר הפוליטי והמשבר בין חבר הכנסת משה גפני לראש הממשלה בנוגע לתקציב הישיבות וכן בנוגע לתוכנית המענקים בה גפני דורש כי ימצא פתרון גם למשפחות שלהם יותר משלושה ילדים - חבר הכנסת גפני נועד בשעה זו (חמישי), עם ראש הממשלה במעונו בבלפור ודן עמו על נושאי הליבה.

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף אמש תמלולים של חבר הכנסת משה גפני בישיבת סיעת יהדות התורה, בה הוא נשמע אומר כי הוא מסרב להיפגש עם ראש הממשלה. "ביבי ביקש ממני פגישה היום ב-1:15 אמרתי לו, למרות שלא נהוג לסרב לראש הממשלה אני לא בא" כך גפני.

גפני הבהיר: "אני כבר חצי מחוץ לקואליציה"

גפני הסביר מדוע הוא זועם על נתניהו, כשבמוקד תקציב הישיבות שלוקה בחסר מזה תקופה ארוכה ונמצא בחוסר תקצוב: "אומרים לי אנשי האוצר שאם היינו מקבלים הוראה פוליטית היינו מעלים את תקציב הישיבות". על תוכנית המענקים אמר גפני, "שהוא (נתניהו א.ק.) מציע ההצעה ולא חוזר בו, שלא נותנים לחרדים על הילד אחרי השלישי, זה ברור לחלוטין שצריך... וברור שזה נגד החרדים".

גפני ליו"ר הקואליציה: "יש דברים שכבר בלתי הפיכים"

עוד תקף גפני את הליכוד ואת ראש הממשלה כשאמר: "אני סבור שיש כמה דברים שהם פשוט בזים לנו ועושים מה שהם רוצים" הסביר לחברי הסיעה; "אני מדבר דברים שלא דיברתי, אני תוקף את הליכוד ואת ראש הממשלה", כשהוא מתכוון לעקיצות והרמזים שהוא משגר בשבוע האחרון בדיוני ועדת הכספים ובראיונות לתקשורת על מערכת היחסים הרעועה בין החרדים לליכוד.

בנימין נתניהו משה גפני תקציב הישיבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד