י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
זוהה בעקבות שיניו השבורות

הערבי התחזה לאדם דתי ושדד את נהג המונית

בן מיעוטים תושב דיר אל אסד בשנות ה-30 לחייו, נעצר בחשד ששדד נהג מונית ותקף אותו בעת שחבש כיפה והתחזה לאדם דתי. בעקבות הפרטים המזהים שמסר נהג המונית, נעצר החשוד והוגש נגדו כתב אישום

הערבי התחזה לאדם דתי ושדד את נהג המונית
הכיפה שנתפסה צילום: דוברות המשטרה

נהג מונית תושב כרמיאל, הגיש לפני כחודש תלונה במשטרה על כך שנוסע עלה לרכבו שדד אותו ונמלט עם סכום כסף מזומן. עם קבלת התלונה, פתחו השוטרים בחקירה לאיתור זהותו של החשוד ואיתור מסלול בריחתו. נהג המונית תיאר, כי החשוד חבש כיפה, היה בעל מבטא ערבי ושיניים שבורות.

תיאור זה של החשוד על סמך ניסיונם המקצועי של השוטרים בתחנה, העלה את החשד כי מדובר בחשוד תושב דיר אל אסד בשנות ה-30 לחייו. עם איתור זהותו של החשוד, החלו השוטרים לבצע פעולות חקירה סמויות לאיתור מקום הימצאו. תוך שעות בודדות נערכו השוטרים למעצרו של החשוד במאפייה בכפר דיר אל אסד.

כוחות המשטרה שהגיעו למקום, עצרו את החשוד בן 31,תושב  דיר אל אסד כשהוא במאפייה, כאשר יחד עימו נתפסו שטר ומטבעות רבות של כסף מזומן. החשוד הובא לתחנת המשטרה לחקירה ומעצרו הוארך מעת לעת לבקשת המשטרה עד להגשת כתב האישום כנגדו.

הערבי שנתפס

מהחקירה עלה, כי החשוד עמד בתחנת אוטובוס בעיר כרמיאל וכאשר עברה המונית, הוא ביקש מהנהג להסיע אותו לכפר נחף. החשוד ביקש מהנהג שיפרוט לו שטר של כסף מזומן, אך זה סירב. אז נטל החשוד את הכוס שהכילה את המטבעות , בעט בצווארו של הקורבן ויצא מהמונית.

 

המטבעות שנמצאו

 

בתום חקירה אינטנסיבית ומקצועית הועבר חומר החקירה לפרקליטות מחוז חיפה אשר הגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים כנגד החשוד בבית המשפט המחוזי בחיפה. "משטרת ישראל רואה בחומרה כל מעשה אלימות ובריונות הפוגע בביטחון התושבים וברכושם ופועלת בנחישות במטרה לאתר את אותם עבריינים, להביאם לדין ובכך להגביר את תחושת הביטחון של הציבור ולשמור על ביטחונו ושלומו", נמסר מהמשטרה

שוד נהג מונית התחזות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד