י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"הוא הולך להרוג אותי"

ערבי התחזה לשוטר וניסה לעקוץ זוג תושבי בני ברק

צעיר ערבי שנתקל בזוג חרדים תושבי בני ברק, ניסה לעקוץ אותם בסכום כסף, תוך שהוא מתחזה לשוטר בתפקיד. הצעיר דרש מהזוג שישלמו לו קנס כספי מאחר ולטענתו הם לא חובשים מסכה. לאחר שסורב, הוא שבר את חלון רכבם באמצעות אבנים ונעצר מאוחר יותר רק לאחר שפרץ לחנות בעיר כרמיאל. השבוע הוגש נגדו כתב אישום

ערבי התחזה לשוטר וניסה לעקוץ זוג תושבי בני ברק
זוג חרדי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בני זוג מבני ברק, שהגיעו ביום חמישי שעבר בשעת לילה מאוחרת לתחנת דלק בעיר כרמיאל, נפלו לניסיון עוקץ על ידי בן מיעוטים שהתחזה לשוטר ודרש מהם קנס כספי, על כך שלטענתו הם לא חובשים מסכות. האירוע החריג תועד כולו במצלמות האבטחה של התחנה.

האירוע המטריד דווח לראשונה אמש (שני) במהדורה המרכזית של 'ערוץ 12' על ידי הכתב גיא ורון. על פי הדיווח, בני הזוג מבני ברק עצרו בתחנת דלק בכניסה לכרמיאל, אז ניגש אליהם אדם שהזדהה כשוטר ודרש מהם לשלם קנס על סך 400 שקלים בנימוק שהם ללא מסכה. לאחר שהשניים סירבו, הוא התקשר למוקד המשטרה בניסיון לקנות את אמונם.

מהקלטת השיחה של החשוד למוקד המשטרה, עולה כי האיש לא בחל באמצעים והצהיר גם בפני המוקדנית כי הוא שוטר "אני פה בתחנת 'סו-גוד', שני דתיים בלי מסכות" נשמע החשוד בשיחת הטלפון עם מוקד המשטרה. "צריך שמישהו יביא להם את הדוח, לא רוצים לשלם בלי דוח, רוצים תעודה מזהה". כאשר הוא נשאל על ידי המוקדנית האם הוא שוטר, הוא לא היסס וענה: "כן, אני שוטר".

גם לאחר השיחה, הזוג הבני ברקי סירב להשתכנע וחייג בעצמו למשטרה. אלא שהחשוד לא הרפה ושבר את חלון רכבם באמצעות אבן. בשיחה עם המשטרה נשמע הבעל מתחנן לסיוע: "הוא שבר לי את הזכוכית, יש פה שוטר - הוא הולך להרוג אותי".

בסופו של דבר, הצליחו הזוג להימלט מהמקום. החשוד, נעצר רק לאחר שנתפס כשפרץ לחנות בעיר כרמיאל, עקר את מצלמות האבטחה, את הקופה ואף ניסה לגנוב כמות של חפיסות סיגריות. אתמול הוגש נגד החשוד כתב אישום והוא נשלח להסתכלות פסיכיאטרית. בכתב האישום הוא מואשם באיומים, פריצה, והתחזות לעובד ציבור.

התחזות לשוטר עוקץ כתב אישום זוג חרדי כרמיאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד