י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
פרסום ראשון

הערבים שתקפו חרדים בירושלים נעצרו והורחקו מהעיר העתיקה

חשודים שנעצרו בחשד לתקיפת כמה בחורים חרדים שנזעקו לעזרת בנות חרדיות אותן הטרידו התוקפים, הורחקו מהעיר העתיקה לשבועיים ונאסר עליהם ליצור קשר עם מעורבים בחקירה • עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו: "מצפים שיוגשו כתבי אישום נגד התוקפים בטרם יחזרו על מעשיהם הגזעניים"

הערבים שתקפו חרדים בירושלים נעצרו והורחקו מהעיר העתיקה
העיר העתיקה צילום: סילמן קאדר, פלאש 90

שני חשודים בתקיפת הבחורים החרדים סמוך לשער יפו לאחר שנזעקו לעזרת בנות חרדיות אותן הטרידו התוקפים, עוכבו לחקירה ושוחררו בהרחקה מהעיר העתיקה לתקופה של שבועיים. בנוסף, נאסר עליהם ליצור קשר עם המעורבים בתיק למשך 30 יום.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את הבחורים החרדים שהותקפו מסר הוא מצפה שיוגשו בהקדם כתבי אישום נגד התוקפים "בטרם יחזרו על מעשיהם הגזעניים שוב".

ערבים הטרידו בנות חרדיות ותקפו את המסייעים

נזכיר, כי במכתב ששלח עו"ד בלייכר מארגון חוננו למפקד מרחב דוד במשטרת ירושלים תואר כי התקיפה אירעה בחודש שעבר, לאחר שארבעה בני מיעוטים החשודים בתקיפה "הטרידו בנות חרדיות סמוך לבניין העירייה", וקבוצת הבחורים החרדים ביקשו מהמטרידים לחדול. החשודים החלו לקלל את הבחורים, אשר מצידם התעלמו והמשיכו בדרכם לכותל המערבי.

אולם, סמוך לשער יפו "הגיעו לפתע 'בריצת אמוק' ארבעת החשודים והחלו להכות את מרשיי בבעיטות ואגרופים רבים. אחד ממרשי הושכב על הרצפה תוך שהחשודים מפליאים בו את מכותיהם".

לאחר התקיפה ברחו החשודים לעבר השער החדש, ואילו הבחורים פנו לשוטרים שהיו במקום בבקשת עזרה. כוח משטרה לכד את החשודים, והבחורים הגישו נגדם תלונה בגין תקיפה.

כאמור, שני חשודים בתקיפה נחקרו ושוחררו בהרחקה מהעיר העתיקה.

העיר העתיקה ארגון חוננו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד