י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אין פיתרון באופק

הקורונה בישראל: מספר הנפטרים ממשיך לזנק; ירידה במונשמים

על פי נתוני משרד הבריאות, מספר הבדיקות נותר נמוך גם ביממה האחרונה, מה שמשפיע גם על מספר החולים המאובחנים עם הנגיף • עשרה חולה חולי קורונה נפטרו במהלך היממה האחרונה, מנגד נרשמה ירידה במספר החולים המונשמים ל-112 | מנין החולים הקשים קרוב ל-400

הקורונה בישראל: מספר הנפטרים ממשיך לזנק; ירידה במונשמים
אזרחים ברחובות עם מסכות צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

1,085 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך היממה האחרונה, בכך עלה מספר החולים מתחילת ההתפרצות הנגיף בארץ ל-84,381. כך עולה מנתוני משרד הבריאות שפורסמו הערב (שני). על פי הנתונים, אמש בוצעו 12,149 בדיקות לחשודים כחולי קורונה.

מספר החולים הפעילים עומד נכון להערב, על 24,780. במספר המונשמים נרשמת קלה והוא עומד כעת על 112 חולים הזקוקים למכונת הנשמה - ירידה של שלושה חולים במספר המונשמים מאז אמש - מתוך 388 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. עשרה חולי קורונה נוספים נפטרו מאז אמש בשעות הערב, כך שמספר הנפטרים עומד על 612. 59,986 חולים החלימו עד כה מהנגיף.

בתוך כך, בשיחת תדרוך שקיים הפרויקטור רוני גמזו עם התקשורת החרדית, התייחס גמזו לסוגיית בתי הכנסת ואמר כי "זה מורכב", והוסיף כי "אני יודע את הסתירות שקיימות. אני מבטיח שעד הימים הנוראים, תוך זמן קצר, תוך שבועיים, אני אציע לממשלה איזונים שעושים יותר היגיון".

גמזו הוסיף כי "יש אנשים שמופע התרבות זה הדבר הכי חשוב, ויש ציבור שבית כנסת הכי חשוב לו. אני מבין שהפער בין המסעדות לבתי הכנסת מטריף". גמזו ציין כי גם הוא לא יודע להסביר את ההבדל בין הפגנה לתפילה או חתונה.

 

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד