י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
8 נוספים נפטרו

הקורונה בישראל: 1,785 חולים חדשים ביממה האחרונה

מנתוני משרד הבריאות עולה כי מספר הנדבקים בנגיף הקורונה עלה בכ-1,785 חולים נוספים • שמונה נפטרו ביממה האחרונה ומספר המונשמים ממשיך לעלות אף הוא

הקורונה בישראל: 1,785 חולים חדשים ביממה האחרונה
שגרת קורונה בירושלים צילום: יונתן זינדל \ פלאש 90

1,785 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך היממה האחרונה, בכך עלה מספר החולים מתחילת ההתפרצות הנגיף בארץ ל-87,173. כך עולה מנתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר (רביעי). על פי הנתונים, אמש בוצעו 26,433 בדיקות לחשודים כחולי קורונה.

מספר החולים הפעילים עומד נכון להבוקר, על 24,963. מספר המונשמים ממשיך לעלות ועומד כעת על 109 חולים הזקוקים למכונת הנשמה - ירידה של חולה אחד במספר המונשמים מאז אמש - מתוך 379 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. שמונה חולי קורונה נוספים נפטרו מאז אמש בשעות הערב, כך שמספר הנפטרים עומד על 633. 61,577 חולים החלימו עד כה מהנגיף.

בתוך כך, מוקדם יותר היום ביקר הפרויקטור רוני גמזו בעיר בני ברק ודרש לבצע בידוד משפחתי בכל אירוע של חולה מאומת כבר משלב הסימפטומים עוד בטרם התקבלה התשובה השוללת או מאשרת את היותו חולה בקורונה, זאת נוכח נתוני התחלואה הקיצוניים בעיר. "הצלחתם להוריד את התחלואה באופן מרשים אבל לא תהיה ירידה נוספת בלי צעדים דרסטיים שתנקטו", אמר גמזו לפרופסור גמזו הוצג סקר סרולוגי הנערך בעיר ולפיו לכל היותר 7.5% נדבקו בנגיף והחלימו. "המשמעות היא שעדיין פוטנציאל ההדבקה בעיר אדיר", אמר.

 

קורונה משרד הבריאות רוני גמזו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד