י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"מפגן אחדות"

לאחר שהתאושש מהניתוח: גנץ שוחרר מביה"ח

שר הביטחון בני גנץ שוחרר היום מבית החולים, שבוע בדיוק לאחר הניתוח שעבר בגבו בעקבות פציעה משירותו הצבאי • גנץ, שסיים את תהליך ההתאוששות, ישוב כבר היום לעבודתו ויקיים הצהרה לתקשורת בלשכתו

לאחר שהתאושש מהניתוח: גנץ שוחרר מביה"ח
בני גנץ צילום: Alex Kolomoisky\פלאש 90

שבוע לאחר שאושפז בבית החולים תל השומר לצורך ניתוח בגבו, בעקבות פציעה ממנה הוא סובל מזמן שירותו הצבאי, שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גץ שוחרר היום (שלישי) לביתו, זאת לאחר שהשלים את הליך ההתאוששות. עוד לפני  שעזב את בית החולים, הודה גנץ לצוות הרופאים, האחיות וכלל עובדי המחלקה האורתופדית על הטיפול המסור והמקצועי במהלך הימים האחרונים.

כזכור, לפני שבוע אושפז גנץ בבית החולים תל השומר לצורך הניתוח. במשרד הביטחון הבהירו כי מדובר בפציעה אותה גורר שר הביטחון שנים רבות עוד משנות שירותו הצבאי כמפקד בצנחנים ובחודשים האחרונים חלה החמרה במצב. גנץ עצמו התייחס למצבו ולא פספס את ההזדמנות לעקוץ את שותפו לממשלה בנימין נתניהו. "כבר כמה שנים ביקשתי לדחות את ההליך הרפואי הנדרש לטיפול הסיבוך בפגיעה שבגבי. אם הייתי יודע שזה מה שנדרש כדי לחוש ליום אחד, מחדש, כזה מפגן של אחדות – הייתי אולי מקדים את הטיפול", כתב גנץ בהומור.

גנץ שיתף את האיחולים שקיבל. "מימין ומשמאל, מתומכים, ממתנגדים, מילדים בצפון, מתושבים בדרום, מחרדים, חילונים, זכיתי להרגיש את הצד היפה והטוב של המדינה שלנו. תודה רבה לכולכם, על המילים החמות שהן חיזוק אמיתי ומחמם לב". גנץ אף עדכן על מצבו: "אני חש בטוב, הניתוח לשמחתי עבר בהצלחה מרובה, ובמהרה אשוב לשגרה". כשהוא מוסיף ומשגר עקיצה לראש הממשלה, "הלוואי ונדע כולנו לנהוג כך איש באחיו בכל יום, כל השנה. מאחל ומתכוון לקרב את היום".

בני גנץ שחרור מבית החולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד