י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"הוא מאבד הכרה"

האזינו לשיחה הדרמטית רגעים לאחר הפיגוע

שעות לאחר הירצחו של האברך ר' שי אוחיון הי"ד בפתח תקווה, על ידי מחבל נתעב, מתפרסמת השיחה הראשונה למוקד מד"א בה מדווחת אחת מעדי הראייה על שהתרחש לנגד עיניה • האזינו לשיחה הדרמטית

האזינו לשיחה הדרמטית רגעים לאחר הפיגוע
פיגוע דקירה קטלני בפתח תקווה צילום: פלאש 90

הערב (רביעי) הותר לפרסום שמו של ההרוג בפיגוע הרצחני שהתרחש היום בצומת סגולה בפתח תקווה, בו נהרג תושב העיר. כעת, מתפרסמת שיחת הטלפון שהתקבלה במוקד 101 של מד"א דקות אחדות לאחר הפיגוע. "יש פה דקור באמצע הכביש ליד התחנת אוטובוס בצומת סגולה לכיוון מזרח", נשמע המדווח למד"א בשיחה הדרמטית.

בהמשך השיחה, נשמע האזרח שדיווח למוקד מד"א מתאר את שמתרחש בזירה: "יש אדם אחד דקור וראיתי שהוא מנסה לדקור עוד מישהו בהמשך, אני לא יודע אם הוא דקר אותו".

המוקדן במוקד מד"א נשמע מתחקר את האיש במטרה להבין האם יש פצועים נוספים בזירת הפיגוע. "כמה דקורים יש שם?.תמשיך לסרוק ותראה אם יש עוד פצועים. תיקח בד נקי ותעצור את הדימום".

בפיגוע הקשה שהתרחש היום בשעות הצהריים נהרג הרב שי אוחיון הי"ד, תושב שכונת כפר אברהם בעיר, בן 39, אב לארבעה ילדים. חברו של ההרוג סיפר ל'בחדרי חרדים' על "איש שכולו היה אהבת תורה, הוא היה חסיד ברסלב וכל שנה טס לאומן לראש השנה, כשהיה זקוק לפרנסה עבד כמשגיח וגם כשומר אבל תמיד חייו היו סביב תורה".

הפצוע שכב על המדרכה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות מדממות בגופו", סיפרו פראמדיק מד"א אילן מועלם וחובש בכיר במד"א חזי גוטמן. "מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות, עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה מתקדמות. הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו במצב קריטי תוך המשך ביצוע פעולות החייאה לבית חולים."

פיגוע דקירה הרב שי אוחיון הי"ד מגן דוד אדום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד