י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מאות בבידוד

75 עובדים במפעל העופות נדבקו בקורונה והוא נסגר

מפעל עופות גדול בבריטניה, נסגר עד להודעה חדשה ו-350 משפחות נאלצו להיכנס לבידוד לאחר ש-75 עובדים נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה 

75 עובדים במפעל העופות נדבקו בקורונה והוא נסגר
עופות, אילוסטרציה צילום: משה שי, פלאש90

מפעל עופות ענק בנורפולק שבבריטניה נסגר ו-350 משפחות נאלצו לבודד את עצמם לאחר ש-75 עובדים נבדקו ונמצאו חיוביים לנגיף הקורונה.

המפעל Banham Poultry בכפר אטלבורו יסגור היום (חמישי) את חדר המטבחיים מכיוון שהמפעל לא רוצה לסכן את כל הכפר. המקרה הראשון של הידבקות בנגיף דווח ביום שישי האחרון, כאשר שני עובדים התלוננו כי אינם חשים בטוב, עד יום שני, שבעה מתוך 15 שנבדקו נמצאו חולים בנגיף.

גורמים רשמיים טוענים כי התפשטות גאוגרפית אפשרית של הנגיף ממפעל העופות המעסיק 1,100 עובדים, נמוכה. אך יחד עם זאת, ההתפרצות עוררה חששות כי העיר נורפולק תחזור לסגר, מה שהביא את המנהלים לסגור את המפעל.

בריטניה רשמה אתמול 16 מקרי מוות מקורונה, בנוסף לאחר שישה שבועות בסקוטלנד ללא מתים, אתמול נוספו לרשימת המתים שני קרבנות חדשים.

ד"ר לואיז סמית', מנהלת בריאות הציבור בנורפולק, אמרה לתקשורת כי היא פוסלת סגר מקומי מיידי. היא אמרה: כי "בשלב זה מה שאנחנו עושים זה סגר מקומי מאוד ספציפי לעובדים שם ובני ביתם".

"איננו צופים את הצורך בסגר גיאוגרפי רחב, או סגר עירוני בשלב זה, והיינו עוברים לאמצעי כזה רק אם היינו מקבלים עדויות של התפשטות הנגיף בציבור הרחב שלא ניתן היה לקשר למקום ספציפי".

קורונה עופות סגירת מפעל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד