ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
מתקפה על גמזו

יו"ר הקואליציה לצד ברסלב: "השנאה לחרדים מעוורת את כולם"

יו"ר הקואליציה מיקי זוהר תוקף בחריפות את פרופ' רוני גמזו שנעמד על רגליו האחוריות בהתנגדותו למתווה שיאפשר למספר מצומצם של חסידי ברסלב להגיע בראש המשנה לציון הנכסף באומן. "השנאה לחרדים פשוט מעוורת את כולם"

יו"ר הקואליציה לצד ברסלב: "השנאה לחרדים מעוורת את כולם"
מיקי זוהר ואריה דרעי צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר הקואליציה חה"כ מיקי זוהר עומד בימים האלה לצד חסידי ברסלב שדורשים להעביר מתווה מוסכם שיאשר טיסתם של 6,000 חסידי ברסלב לאומן. אתמול תקף את המהלך פרויקטור הקורונה רוני גמזו בחריפות והיום הוא מוסיף למתקפה.

חה"כ זוהר כתב היום (חמישי) בטוויטר, "אחרי שחטפתי ביקורת על עניין הנסיעה לאומן, עמדתי מתבהרת כנכונה". לטענת זוהר, "במקום להיערך לנסיעה מבוקרת ומפוקחת של מאמינים ולהפחית את מספר הנוסעים מ 25,000 ל 6,000 תחת השגחה קפדנית, אלפי אנשים כבר נוסעים לשם ללא פיקוח וללא הערכות של המדינה".

זוהר נגד גמזו: "הוא מפחד מהתקשורת"

"צריך לומר את האמת", הציג זוהר את תחושותיו תוך שהוא מאשים את פרופ׳ גמזו: "השנאה לחרדים פשוט מעוורת את כולם".

כזכור, אתמול תקף זוהר את פרויקטור גמזו באמרו כי "כרגע פרופ׳ גמזו מונע את המתווה, הוא חושב שיש ביכולתו למנוע טיסת ישראלים לאומן הוא גם חשב שיש אפשרות לקיים את ההפגנות".

זוהר האשים כי "גמזו לא היה אקטיבי בעניין ההפגנות כי הוא חשש מהתקשורת שתתקוף אותו. הוא עובד מאוד יפה עם התקשורת". עוד הוסיף זוהר, כי "במקום לחשוש מהתקשורת ולהתעסק במכתב לנשיא אוקראינה שיחשוב על זה ויתחיל לפתור את נושא הנסיעה לאומן שיקרה אם הוא ירצה או לא ירצה".

זוהר קרא לגמזו "שיצמצם את מספר הנוסעים שלא ייתן לעניין הזה להתבשל ושלא יכתוב מכתב בלי אישור ראש הממשלה ושר הבריאות". הוא ציין כי "אם פרופ׳ גמזו לא יודע לעצור את ההפגנות הוא צריך לדעת שגם את הנסיעה לאומן הוא לא יכול לעצו‬ר".

בתגובה לדברי זוהר מסרו מלשכת ראש הממשלה: "ראש הממשלה נתניהו שמינה את פרופ' רוני גמזו לתפקיד פרויקטור הקורונה ומעריך את עבודתו המסורה, עובד איתו בשיתוף פעולה יומיומי וקורא לכולם לעשות זאת".

אומן רוני גמזו מיקי זוהר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד