י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"הזכות להתפלל מקודשת לא פחות"

פרסום ראשון: הניצב החרדי הטיח בשרים על אפליית בתי הכנסת

בקבינט הקורונה שהתכנס הערב בכדי לאשר את תכנית הרמזור של פרופ' רוני גמזו, נשמע קולו של ניצב אריק יקואל, שזעק בפני השרים: "אם הזכות להפגין מקודשת אז הזכות להתפלל מקודשת לא פחות". כך נודע ל'בחדרי חרדים'

פרסום ראשון: הניצב החרדי הטיח בשרים על אפליית בתי הכנסת
אריק יקואל צילום: חטיבת דוברות המשטרה

ניצב בדימוס אריק יקואל, מי שמונה על ידי השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, בין הייתר לפעול להחזרת האמון של הממשלה ובמשטרה בציבור החרדי, הטיח היום בשרי קבינט הקורונה על המשוואה בין ההפגנות בבתי הכנסת.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במהלך דיון קבינט הקורונה הערב אמר ניצב בדימוס יקואל: "ההנחיות חייבות להיות הגיוניות, לא יתכן שמתפללים ברחוב יהיו עטויי מסכות במרחק 2 מטר אחד מהשני ובקפסולות של 30 איש, ואילו בהפגנות ובחופי הים יצעדו אלפי אנשים ללא שמירת מרחק".

יקואל התייחס להנחיות שאושרו על בתי הכנסת, ובהם איסורי התקהלויות בהדרגה על פי מצב התחלואה בערים, שאמר: "אם הזכות להפגין מקודשת אז הזכות להתפלל מקודשת לא פחות".

כפי שדווח קודם לכן ב'בחדרי חרדים', שרי הקבינט אישרו את תכנית 'הרמזור' שכוללת מתווה מיוחד על בתי הכנסת, שיפעלו לפי מספר הפתחים בבתי הכנסת, על כל פתח שתי קפסולות, כך שבעיר אדומה כל קפסולה תכלול 10 מתפללים, בעיר כתומה 25 מתפללים ובעיר צהובה 50 מתפללים.

אריק יקואל קורונה ישיבת קבינט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד