י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
יצא עם סכין שלופה

פיגוע דריסה בצומת תפוח: חייל ושוטר נפצעו קל; המחבל נוטרל

מחבל שהגיח עם רכבו הבוקר בצומת תפוח פגע בחייל ושוטר, ופצע אותם באורח קל. מיד לאחר מכן שוטרים שהיו בקרבת מקום ירו אל עבר המחבל שאף יצא עם סכין שלופה ונטרלו אותו • יוסי דגן: "כשהממשלה נסוגה מריבונות, אין פלא שהמחבלים אוזרים אומץ ויוצאים לפגע בחיילים"

פיגוע דריסה בצומת תפוח: חייל ושוטר נפצעו קל; המחבל נוטרל
זירת האירוע צילום: באדיבות המצלם

בפיגוע דריסה שהתרחש הבוקר (רביעי) בצומת תפוח בשומרון נפצעו חייל ושוטר שהיו מוצבים במקום. על פי עדי ראייה, רכב ובו פלסטיני דהר לעבר המקום שבו שהו קבוצת שוטרים ופגע בהם. שוטר שהיה בקרבת מקום פתח באש לעבר המחבל ופצעו אותו באורח קשה.

"כשהגענו למקום 2 הפצועים, גברים כבני 20 ו 23 התהלכו בזירה כשהם בהכרה וסובלים מחבלות קלות", מתאר חובש בכיר במד"א אביאל ממליה. "הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותם במצב קל להמשך טיפול בבית החולים."

מהמשטרה נמסר, כי רכב שנסע לעבר שוטרים שעמדו בצומת תפוח ועסקו ברישום דוחות - דרס אותם. בהמשך, כך על פי המשטרה, עצר הנהג את הרכב ירד ממנו ורץ לעברם עם סכין שלופה. שוטר שהבחין בחשוד ירה מנשקו ונטרל את החשוד.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון אומר בתגובה לפיגוע: "תושבי השומרון מחבקים ומחזקים את חיילי צה"ל ואת כוחות הביטחון יחד עם עם ישראל כולו ומחזקים את הגיבור שנטרל את המחבל. כשהממשלה נסוגה מריבונות ומגמגמת בנוגע לאחיזה בארצנו אין פלא שהמחבלים של הרשות הפלסטינית אוזרים אומץ ויוצאים לפגע בחיילים ואזרחים. רק עמידה נחושה על זכותנו על הארץ תביא לרגיעה ולשקט".

נשיא המדינה, ראובן רובי רבלין הגיב לפיגוע ואמר: "תפילותינו נתונות הבוקר לרפואת השוטר ולוחם צה"ל שנפצעו בפיגוע הדריסה בצומת תפוח. תחזקנה ידי הכוח אשר פעל במהירות במקום על מנת לנטרל את המחבל. לא נאפשר לטרור הארור להרים ראשו ונאבק בו ללא פשרות".

הסכין עמה השתמש המחבל\\צילום: דוברות המשטרה

זירת הפיגוע\\צילום: דוברות המשטרה

פיגוע שומרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד