י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לקראת הסגר הלילי

מ"מ המפכ"ל מבהיר: מדיניות האכיפה תישען על הסברה

מ"מ המפכ"ל שקיים היום הערכת מצב עם מפקדי המחוזות והאגפים לקראת הסגר הלילי שיוטל על ערים אדומות ברחבי הארץ, משגר מסר מרגיע לציבור ומבהיר כי מדיניות האכיפה תתמקד בהסברה ולא בענישה

מ"מ המפכ"ל מבהיר: מדיניות האכיפה תישען על הסברה
ניצב מוטי כהן צילום: דוברות המשטרה

שעות לפני הטלת הסגר על שורה של ערים אדומות ברחבי הארץ, מ"מ מפכ"ל המשטרה ניצב מוטי כהן מתייחס להיערכות המשטרה ומבהיר, כי בראש ובראשונה מדיניות האכיפה של הכוחות אשר יהיו מוצבים בערים השונות תמשיך להישען על שיח והסברה. כהן רומז לכך כי ייעשה ניסיון מירבי להימנע מחיכוך עם האזרחים ומתן דוחו"ת.

מוקדם יותר היום (שלישי) קיים מ״מ המפכ״ל הערכת מצב עם מפקדי המחוזות והאגפים של משטרת ישראל, בעקבות החלטת ועדת השרים להטיל סגר לילי על אזורים בעלי שיעור תחלואה גבוה, החל מהיום בערב למשך שבוע.

״משטרת ישראל ערוכה למימוש החלטת הדרג המדיני וביצוע פעולות פיקוח ואכיפה של הסגר הלילי שהוטל על מוקדי תחלואה משמעותיים ברחבי הארץ", אמר כהן בסיום הישיבה. "ההיערכות המשטרתית המוגברת שתחל הערב, מגיעה לאחר תקופה ממושכת ואינטנסיבית במיוחד, בה שוטרי ישראל פועלים מסביב לשעון לאכיפת התקנות ושמירה על בריאות הציבור לצד יתר המשימות".

מ"מ המפכ"ל מנסה לצנן את הרוחות ומבהיר האכיפה שך כוחות המשטרה תיעשה תוך ניסיון להימנע ממתן דוחו"ת: "נמשיך לאכוף הפרות, אולם גם כעת, מדיניות האכיפה שלנו תמשיך להישען בראש ובראשונה על שיח, הסברה, שיקול דעת ורתימת הציבור לשיתוף פעולה, וזו הציפייה שלי מכל מפקד ושוטר המבצע את המשימה", אומר כהן.

"המפתח להצלחה טמון בעיקר, בהישמעות של הציבור להנחיות ובשיתוף פעולה של הרשויות השונות. מצופה מהציבור לשמור על הוראות החוק ולהישמע להוראות השוטרים, שכן רק יחד נצליח לשמור על הבריאות של כולנו ולבלום את התפשטות הנגיף", הוסיף מ"מ המפכ"ל.

סגר משטרת ישראל אכיפה מוטי כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד