ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בעקבות החשיפה המטלטלת

פרקליטי שרה נתניהו: לבטל את ההרשעה בתיק המעונות

חשיפת העיתונאי עמית סגל אמש באשר להתנהלות גורמים במשטרה ובפרקליטות שעסקו בתיקי נתניהו ורעייתו, עוררה סערה פוליטית גדולה | כעת, דורשים פרקליטי רעיית ראש הממשלה לבטל את הרשעתה בתיקי המעונות | "העדויות המטלטלות שנחשפו ומגלות שהמשטרה והפרקליטות תפרו את תיקי החקירה נגד שרה נתניהו וזיהמו אותן כבר בתחילתן"

פרקליטי שרה נתניהו: לבטל את ההרשעה בתיק המעונות
הכניסה למעון ראש הממשלה צילום: פלאש 90
יממה לאחר חשיפתו של עמית סגל ב'חדשות 12', אודות התנהלות המשטרה והפרקליטות וכשלים שעלו כביכול בחקירות ראש הממשלה ובסוגיית מותו שלי יעקב אבו אלקיעאן באום אל חיראן בשנת 2017 - פרקליטי רעיית ראש הממשלה הגברת שרה נתניהו קוראים הערב (שלישי) לבטל את ההרשעה כנגדה ואת עסקת הטיעון שבאה בעקבותיה. לטענתם, בעקבות "העדויות המטלטלות שנחשפו ומגלות שהמשטרה והפרקליטות תפרו את תיקי החקירה נגד שרה נתניהו וזיהמו אותן כבר בתחילתן"
כזכור, אתמול חשף סגל כי רב פקד אבי רוטנברג אשר ניהל את חקירת תיק המעונות של רעיית ראש הממשלה הגברת שרה נתניהו, ואף היה אמור להיות חלק מהצוות שבודק את הקלטות מוזס-נתניהו, היה מיודד עם הגברת ג'ודי ניר מוזס, אחותו של מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס ומי שגם מחזיקה במניות בעיתון וידועה כמבקרת של משפחת נתניהו. על פי הדיווח, למרות הכחשות רוטנברג על קשריו עם מוזס, התברר למשטרה כשנה לאחר מכן שהשניים דווקא  נמצאים בקשר קרוב. אלא שהסיפור שמתגלגל נעצר אצל ראש להב ריטמן ואצל ראש אגף חקירות יצחקי שסוגרים את האירוע בנזיפה וקידום החשוד לתפקיד אחר.
בהודעת פרקליטיה של שרה נתניהו נכתב בין היתר, כי "אתמול הטיל העיתונאי עמית סגל פצצה כשחשף שהחוקר הבכיר שחקר את  שרה נתניהו פעל בניגוד עניינים חמור והיה מנוע מלעסוק בתיק". לדבריהם, "החוקר הבכיר שיקר למח״ש כשנשאל אם יש מניעה מדוע לא יעסוק בחקירת הגב׳ נתניהו, וענה- שאי".
"כעת מתברר שהחוקר שיקר", מסבירים פרקליטיה של שרה נתניהו, "ובזמן שהוביל את החקירה נגד הגב׳ נתניהו הוא היה בקשרים עם ג׳ודי מוזס, אחותו של נוני מוזס ואויבת מושבעת של משפחת נתניהו. גם התברר, שהפרקליטות ידעה שהחוקר נמצא בניגוד עניינים והסתירה זאת. אותו חוקר אף ניסה להדיח עדה, סבטלנה גורדיצקי, עובדת מעון ראש הממשלה, ואיים עליה שאם לא תיתן עדות שקר  נגד ראש הממשלה -  הוא ישלח אותה לכלא".
 
לטענתם - "בעקבות העדיויות המטלטלות שנחשפו ומגלות שהמשטרה והפרקליטות  תפרו את תיקי החקירה נגד שרה נתניהו וזיהמו אותן כבר בתחילתן, החליטו פרקליטיה של הגב׳ נתניהו לפנות למבקר המדינה בדרישה לקבל את כל המידע והמסמכים הרלבנטיים לצורך ביטול הרשעתה וחקירת הנסיבות שהביאו להגשת כתב אישום המעוות והשקרי נגדה".
 
"המידע שנחשף מוכיח שהתיק נגד שרה נתניהו היה תפור, מזוהם ומושחת כבר מתחילתו", מוסיפים עורכי הדין. "משהתבררו העובדות החד-משמעיות על ניגוד העניינים העמוק בו היה מצוי החוקר הראשי בתיק נגדה, יש לבטל את פסק הדין נגד הגב׳ נתניהו, ולזכות אותה לאלתר. התנהלות המשטרה והפרקליטות מעידה על דרך ניהול ההליך הפסול כנגד הגב נתניהו באופן הגובל בעבירות פליליות".
שרה נתניהו תיק המעונות הרשעה עמית סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד