י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לפני שתצאו מהבית

שימו לב: 38 מחסומים ברחבי הארץ; זאת מפת החסימות של המשטרה

לקראת הסגר שיחול מחר, המשטרה מפרסמת את מפת החסימות המלאה בהן יוצבו שוטרים ויאכפו את המגבלות אותן אישרה היום הממשלה | הבוקר אמר בכיר במשטרה: "יש הבדל בן אדם שנוסע לבד ברכב ויכול לצאת למטרות מסוימות לבין משפחה שנוסעת - זה מעורר הרבה יותר מחשד"

שימו לב: 38 מחסומים ברחבי הארץ; זאת מפת החסימות של המשטרה
חסימת כבישים לקראת סגר צילום: תומר נויברג, פלאש 90

בהתאם לתקנות שיכנסו לתוקפן מחר (שישי) לקראת ערב החג, המשטרה תגביר את פעילות הפיקוח והאכיפה ברחבי הארץ, ותפעל לאכוף את התקנות וההגבלות החל מהשעה 14:00 בצהריים ועד לאחר שמחת תורה, יפעלו שוטרי אגף התנועה בצירים הבינעירוניים, לאכיפת עבירות תנועה ומימוש תכלית התקנות והשמירה על שלום הציבור.

מיקוד הפעילות האופרטיבית, תתבצע בפריסה ארצית של 38 מחסומים בצירים המרכזיים המובילים לערים. אשר יצרו רצף חסימות בין השטח העירוני לבינעירוני, זאת במטרה לסייע בביצוע המשימה הלאומית ואכיפת קיום התקנות. לצד המחסומים, יפעלו במהלך כל היממה מאות ניידות ושוטרים, בביצוע סריקות על כלל הצירים ברחבי הארץ, תוך חסימות מדלגות לאיתור אזרחים שלא יפעלו עפ"י התקנות.


מפת החסימות המלאה//קרדיט: דוברות המשטרה

במשטר קוראים לציבור להישמע להנחיות ולהימנע ממפגש מיותר עם השוטרים, "על מנת שנוכל לשמור כולנו על בריאות כלל אזרחי מדינת ישראל", נמסר מהמשטרה. במשטרה מבהירים, כי ככל שידרש יתכנו שינויים במיקום החסימות בהתאם.

מוקדם יותר התייחס סגן ניצב גלעד בהט, ראש מדור החקירות במשטרה לסוגיית הקושי באכיפה. בהט נשאל במהלך ראיון ללאולפן ynet, כיצד יאכפו את איסור התנועה בכבישים והאם אכן ימנעו מאזרחים לשוב לבתיהם לאחר החג. "יש הבדל בן אדם שנוסע לבד ברכב ויכול לצאת למטרות מסוימות לבין משפחה שנוסעת, שמשפחה יוצאת בתוך רכב אחד והטענה שלה שיצאה לקנות מזון זה נראה פחות טוב. זה מעורר הרבה יותר מחשד", הוא אומר. "יש הרבה מאוד שיקול דעת, אכיפה חכמה שצריכה להיעשות וגם השוטרים וגם הציבור מבין שאנחנו מתמודדים עם אתגר גדול מאוד והוא לא המשטרה".

 

קורונה אכיפה אגף התנועה סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד