י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הכאוס במערכת החינוך

במשטרה מזהירים: מנהלי מוסדות שיקיימו לימודים ייקנסו

במשטרה משגרים הערב אזהרה כלפי מנהלי המוסדות שהחליטו לפעול ולקיים לימודים למרות ההגבלות על מערכת החינוך במסגרת החלטות הממשלה על הסגר הכלל ארצי | במשטרה מזהירים כי פתיחת מוסד לימודים מהווה עבירה שניתן לאכוף אותה באמצעות הטלת קנס מנהלי בסך 5,000 ש"ח

במשטרה מזהירים: מנהלי מוסדות שיקיימו לימודים ייקנסו
לימוד ותפילה בקרעטשניף בעידן הקורונה צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

לאחר שבמהלך היום פורסמו בכלי התקשורת עדויות אודות מוסדות חינוך שפתחו את שעריהם וקיימו לימודים כרגיל, במשטרה משגרים הערב (שני) איום כלפי מנהלי המוסדות ומצהירים כי יאכפו בחומרה את התקנות בזמן הסגר שמגבילות בין היתר את פתיחת מוסדות הלימוד.

מוקדם יותר פורסם באתר N12 כי תלמוד תורה בבני ברק, פעל היום בניגוד להנחיות, כשעשרות תלמידים הגיעו למוסד הלימודים. גם בתלמוד תורה של חסידות מוכרת בירושלים, התקיימו הלימודים כרגיל. בנוסף, כך על פי הפרסום, בשוק ברמלה החליטו בחלק מהחנויות להכריז על עצמם כהפגנה, כך שיוכלו לפעול.

בעקבות כך, במשטרה מדגישים כי "לפי תקנות סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש, הכוללת הוראת שעה באשר להגבלת פעילות של מוסדות המקיימים פעילות חינוך ופורסמו בתאריך 17.9.2020, כלל המוסדות המקיימים פעילות חינוך יהיו סגורים לתלמידים, למעט מוסדות או פעילויות חריגות, כגון מוסד לילדי חינוך מיוחד, מוסד חינוך לנוער נושר ובסיכון, פנימיות ובחינות חשובות שלא ניתן לקיים אותן ללא נוכחות פיזית".

"הפעלה של מוסד המקיים פעילות חינוך בדרך של פתיחתו לתלמידים (למעט מוסדות שהפעלתם הותרה בתקנות), מהווה עבירה שניתן לאכוף אותה באמצעות הטלת קנס מנהלי בסך 5,000 ש"ח", מבהירים במשטרה.

קורונה אכיפה מוסדות חינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד