י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שבועיים אחרי האירוע

הסתיימה חקירת השוד אצל נח קפלן: המשטרה תגיש כתבי אישום

לקראת הגשת כתבי אישום: הפרקליטות הגישה אתמול הצהרת תובע נגד שלושת החשודים בשוד האלים שהתרחש בביתו של חלפן הכספים נח קפלן בבני ברק לפני שבועיים | בית המשפט האריך את מעצרם של שניים מהחשודים ביממה נוספת בזמן שהחשוד השלישי שוחרר למעצר בית 

הסתיימה חקירת השוד אצל נח קפלן: המשטרה תגיש כתבי אישום
החשודים והרכב שסייע להם צילום: מצלמות אבטחה

שבועיים בדיוק אחרי השוד האלים בביתו חלפן הכספים נח קפלן בבני ברק, המשטרה הודיעה היום (רביעי) כי סיימה את חקירת האירוע וכי בכוונתה להגיש בקרוב כתבי אישום נגד החשודים. בדיון שהתקיים בבית משפט השלום בתל אביב הוארך מעצרם של שניים מהחשודים, בן 26 מג'לג'וליה וחשוד נוסף בן 27 תושב תל אביב.

חשוד נוסף, תושב פתח תקווה כבן 45, שוחרר להמשך מעצר בית. נזכיר, כי בדיון הארכת מעצרם של החשודים יממה לאחר השוד, ציין נציג המשטרה כי השלושה חשודים בשוד מזוין, קשירת קשר לביצוע פשע ותקיפה אלימה. המשטרה ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרם בעשרה הימים, מאחר ויש חשש מהותי שיבוש החקירה. עוד צוין, כי השלושה נמצאים בהפרדה מלאה מאז שנעצרו. כאמור, מעצרם הוארך מעת לעת והבוקר האריך בית המשפט את מעצרם של השניים ביממה נוספת.

כזכור, תיעוד מצלמות האבטחה חשף את הרגעים הדרמטיים במהלך השוד שהתרחש בביתו של נח קפלן בביתו ברחוב בית שמאי בבני ברק. בתיעוד, נראים שלושה חשודים, נכנסים לבית כאשר במקום מספר לקוחות, שולפים אקדחים מפילים את קפלן ובני משפחתו על הרצפה ומכים אותם באלימות קשה.

כעת, עם סיום החקירה, הועבר חומר הראיות לפרקליטות מחוז תל אביב אשר הגישה אתמול הצהרת תובע בדבר כוונתם להגיש כתב אישום ובקשת מעצר תום הליכים נגד החשודים.

שוד אלים חלפן כספים כתבי אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד