ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
במהלך אכיפה בבני ברק

השוטרים הופתעו: חולה הקורונה ארגן התקהלות בסוכה • צפו

המשטרה תפסה תושב בני ברק שארגן התקהלות אסורה בסוכה סמוך לבניין מגורים | הוא נקנס ב-5,000 בגין הפרת חובת בידוד והתקהלות אסורה, והוחזר לביתו 

השוטרים הופתעו: חולה הקורונה ארגן התקהלות בסוכה • צפו
הסוכה בה נתפס החולה צילום: דוברות המשטרה

במהלך פעילות אכיפה של המשטרה הלילה בבני ברק, הגיעו שוטרים אל מתחת לבניין מגורים בעיר בעקבות התקהלות אסורה שהתקיימה במקום בניגוד להנחיות. אלא, שבבדיקה שנעשתה עלה כי מארגן ההתקהלות הינו חולה קורונה מאומת. הוא נקנס ב-5,000 שקלים בגין הפרת חובת בידוד והתקהלות אסורה.

"משטרת ישראל תמשיך בפעילות האכיפה למען שמירה על שלום הציבור ובריאותו. הישמעות להנחיות הנה מצילת חיים", נמסר מהמשטרה.

מוקדם יותר הודיעה המשטרה כי ביצעה אכיפה בשתי ישיבות בבני ברק שלטענתה, במקום התקיימו התקהלויות אסורות. למנהל ישיבה בעיר נרשם דו"ח על סך 5,000 ש"ח והנוכחים נקנסו. 

במהלך האכיפה הגיעו כוחות גדולים לסוכה הסמוכה לבית המדרש של חסידות נדבורנה בעיר, אך אלו הופתעו לגלות כי המתחם ריק כמעט לחלוטין, פרט למספר בחורים ששהו בסוכה הפתוחה. השוטרים קנסו את חלקם ב-500 ש"ח. 

כפי שדווח אמש ב'בחדרי חרדים', בחסידות נדבורנה טוענים לאכיפה בררנית מצד המשטרה. גורמים בחסידות ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' אומרים כי השוטרים שהבינו שהגיעו לשווא, בחרו לקנוס מספר בחורים שישבו ולמדו בסוכה, למרות ששהו בטווח האלף מטר ממקום מגוריהם.

מהמשטרה נמסר כי בעקבות דיווחים שהתקבלו במשטרה אודות התקהלויות אסורות בישיבות ובחסידויות מרכזיות בבני ברק, הגיעו שוטרים למקום וביצעו נגדם אכיפה.

קורונה סוכה אכיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד