י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בעקבות 'בחדרי'

ראש הממשלה חוזר בו ומבהיר: הסגר יוסר מערים שאינן אדומות

הבוקר קמה סערה גדולה לאחר שראש הממשלה נתניהו אמר במהלך סיור שערך בחיפה כי הסגר בערים הכתומות לא יוסר, ובכך כיוון לערים החרדיות במה שנשמע כמו אקט של ענישה קולקטיבית על אי-שמירת ההנחיות • מלשכת ראש הממשלה מבהירים: "הוא אמר את ההפך"

ראש הממשלה חוזר בו ומבהיר: הסגר יוסר מערים שאינן אדומות
ראש הממשלה בלשכתו צילום: עומר מירון, לע"מ

במהלך ביקורו של ראש הממשלה נתניהו הבוקר (שני) בבית החולים רמב"ם בחיפה, הוא הבהיר כי הסגר הערים כתומות ימשיך וזאת כעונש על אי-שמירת ההנחיות בערים החרדיות עם פתיחת תלמודי התורה. 

מכעיס: הערים כבר לא אדומות אך נתניהו הורה כי יישארו בהסגר

"יש ערים אדומות שמראות כרגע, לפי הנתונים של הלילה, שהן מתחילות לצאת. אם אני לא טועה, שתי ערים אדומות מתוך חמש הערים, מתחילות לצאת", אמר נתניהו והוסיף כי "אנחנו עדיין לא מוציאים אותן, זה תלוי בקיום ההנחיות".

עדכון: מודיעין עילית וביתר כבר לא אדומות - ייצאו מהסגר בקרוב

בעקבות הפרסום הראשוני ב'בחדרי חרדים', בסיעות החרדיות התעורר זעם רב. בין היתר שוחח חבר הכנסת יעקב אשר עם ראש הממשלה, שהאחרון התחייב כי הוא יבהיר את דבריו שלא הובנו באופן נכון.

זעם חרדי מתפרץ על החלטת ראש הממשלה: "ענישה קולקטיבית"

בדקות האחרונות נמסר משלכת ראש הממשלה ל'בחדרי חרדים' כי "הפרסום לא נכון".

בלשכה הסבירו כי "ראש הממשלה אמר את ההפך", לטענתם, "עיר שתפסיק להיות אדומה יוסר ממנה הסגר". עוד הסבירו כי "מי שקובע את המעבר מעיר אדומה לירוקה הוא משרד הבריאות על פי קריטריונים מוגדרים וקבועים".

כזכור, נתניהו בדבריו הבוקר פנה אל הציבור החרדי ואמר: "אני קורא לכל הציבור בערים האדומות, לציבור החרדי - קיימו את ההנחיות. אנחנו נאכוף, אבל לא פחות חשוב זה שאתם תאכפו על עצמכם. אם נעשה את זה, אז נצא מזה, ונצא בצורה טובה מהגל השני שמכה עכשיו בעוצמה בכל העולם. אנחנו יכולים לצאת טוב יותר מיתר מדינות העולם כפי שקרה בגל הראשון, אם נעשה את זה יחד".

קורונה בנימין נתניהו בית החולים רמב"ם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד