ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
לשים סוף לביזיון

בעקבות הונדליזם: הח"כים החרדים עלו להר הזיתים • צפו

בעקבות תופעת הונדליזם של צעירים ערבים בהר הזיתים, הגיעו למקום חברי הכנסת של ש"ס מלכיאלי ובוסו יחד עם סגן השר לביטחון פנים יברקן. השלושה קיבלו תדרוך מבכירים במשטרה שהבטיחו להביא סוף לתופעה

בעקבות הונדליזם: הח"כים החרדים עלו להר הזיתים • צפו
חברי הכנסת בהר הזיתים צילום: בחדרי חרדים

לאחר שבחודשים האחרונים פורסמו תיעודים, כולל כאן ב'בחדרי חרדים', בהם נראים צעירים ערבים מקפצים על קברי ישראל בהר הזיתים, הגיעו למקום היום (שלישי) חברי הכנסת מיכאל מלכיאלי, אוריאל בוסו, וסגן השר לביטחון פנים גדי יברקן. בכדי לוודא שהמשטרה עושה סוף לוונדליזם המתרחש במקום על ידי פורעים ערבים.

רץ על מצבות בהר הזיתים, העלה לרשת החברתית ונעצר

חברי הכנסת הגיעו למקום בליווי בכירים במשטרה וקיבלו תדרוך לגבי עבודת המשטרה, שלדבריה עושה הכול כדי לעצור את תופעת הונדליזם במקום הקדוש.

חולל ציונו של האדמו"ר רבי אלעזר אבוחצירא זצ"ל

מפקד המשטרה צביקה קציר אמר לסגן השר ולחברי הכנסת כי המשטרה מתצפתת על המקום 24 שעות ונעשו הרבה פעולות כדי להביא להפסקת הונדליזם, כולל מעצר של מספר צעירים ערבים שנראו בסרטונים מבזים ומחללים את המקום. נציגי המשטרה הודיעו לחברי הכנסת כי כל אחד יכול להגיע לבית הקברות ללא חשש והמשטרה מאבטחת את המקום באופן גורף.

חברי הכנסת מיכאל מלכיאלי ואוריאל בוסו אמרו ל"בחדרי חרדים" בתגובה משותפת כי הם הגיעו למקום כדי לוודא שיהיה סוף לביזיון המקום, הם ביקשו להודות למשטרה על ההקשבה ועל הרצון לוודא שכל אחד אחד יכול להגיע למקום באופן בטוח.

הר הזיתים מיכאל מלכיאלי גדי יברקן אוריאל בוסו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד