י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הותר לפרסום

המנהרה שאותרה בגבול הרצועה - נחפרה ע"י חמאס

הערב הותר לפרסום, כי ארגון הטרור חמאס עומד מאחורי חפירת מנהרת הטרור ההתקפית שאותרה בימים האחרונים בעוטף עזה וחדרה עשרות מטרים לשטח ישראל

המנהרה שאותרה בגבול הרצועה - נחפרה ע"י חמאס
חשיפת מנהרה בגבול רצועת עזה צילום: דובר צה"ל

אמש  (שלישי) הותר לפרסום כי צה"ל איתר וחשף מנהרת טרור שחדרה עשרות מטרים לשטח מדינת ישראל מדרום רצועת עזה, באזור העיירה חאן יונס. בצה"ל ציינו כי תוואי המנהרה אותר במסגרת המאמץ הקבוע והמתמשך לאיתור מנהרות טרור ונטרולן, והודות ליכולות הטכנולוגיות של המכשול התת קרקעי בגבול רצועת עזה. המנהרה לא חצתה את המכשול התת-קרקעי ולא היוותה איום ליישובים במרחב. כעת, נחשף כי מי שעומד מאחורי חפירת המנהרה ההתקפית, הוא ארגון הטרור החמאס.

"ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל", מסר דובר צה"ל והוסיף: "צה"ל נחוש להגן על ריבונות ישראל וביטחון אזרחיה וימשיך לפעול נגד הטרור מעל ומתחת לקרקע בכל גזרה בה יידרש לכך".

הותר לפרסום: צה"ל חשף מנהרת טרור בגבול הרצועה

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב אתמול לאיתור מנהרת הטרור ואמר: "אנחנו ממשיכים לפעול בנחישות בכל הגזרות למען ביטחון ישראל ונגד כל ניסיון פגיעה בריבונותנו או באזרחינו".

שר הביטחון בני גנץ הגיב לאיתור המנהרה ואמר כי "גם בימים שנראה שהדרום שקט- מתחת לפני השטח ארגוני הטרור ממשיכים במאמציהם לפגוע באזרחי ישראל ובריבונותה. כוחות צה"ל פועלים בנחישות מול איומי הטרור, וגילו היום מנהרת טרור משמעותית שחדרה לשטח ישראל אך לא חצתה את המכשול שהקמנו".

לדברי השר, "גילוי המנהרה הוא עדות ליכולות המודיעיניות והטכנולוגיות של צה"ל- שימשיך לפעול מול האיומים ולפגוע ביכולות ארגוני הטרור בזמן ובמקום שאנחנו נחליט".

חמאס מנהרה איתור מנהרות מנהרת טרור מנהרת תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד