י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תאונות דרכים וחילוצים

מזג אוויר סוער בירושלים; רחובות הוצפו • צפו

מזג האוויר הסוער בירושלים היה צפוי מראש אך העוצמה שבה הוא הופיע תפס את רבים כשהם לא מוכנים | הצפות רבות ורחובות שלמים שנחסמו לתנועה | צפו בתיעוד

מזג אוויר סוער בירושלים; רחובות הוצפו • צפו
ההצפות בירושלים צילום: מתוך הסרטון

גשמי ברכה שירדו הלילה ברחבי ירושלים, הובילו להצפה של רחובות שלמים וצירים מרכזיים בעיר. תושבים בבירה תיעדו את רכביהם שוקעים בשלוליות ענק - בחסדי שמים לא נמסר על נפגעים. גם צומת רמות המרכזי, הוצף במי גשמים מה שגרם לחסימת הציר לחלופין. יצוין, כי למרות התחזית, הגשמים החזקים הפתיעו את הרשויות שלא נערכו לסערה.

כתוצאה מההצפות החריגות, כוחות ההצלה נאלצו לחלץ הלילה כמה בני משפחה שנתקעו בביתם בגבעת זאב. ראש סניף גבעת זאב באיחוד הצלה דוד ישראל וסגנו אהרון פאמפ דיוחו מהזירה על קושי לפתוח את דלת הבית, עקב הצפה של כמטר מים בתוך המבנה. לאחר פעולות שאיבה של חלק גדול מהמים ע"י צוותי כיבוי אש הוצאו ההורים והילדים.

בתוך כך, בעקבות מזג האוויר הסוער, נרשמה אתמול עלייה במספר תאונות הדרכים בירושלים. על פי ארגון צוות הצלה, למעלה מעשרה נפגעים טופלו בתאונות דרכים בירושלים. מתנדבי הארגון הוזעקו אמש בתוך שעה קלה למספר תאונות דרכים, חלקן נגרמו ככל הנראה עקב איבוד שליטה על כלי הרכב כתוצאה מהחלקה.

חובשים ופארמדיקים של צוות הצלה העניקו סיוע רפואי ראשוני למספר נפגעים בתאונות שונות עד להגעת אמבולנסים של מד"א.

 

הצפות גשמים ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד