י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
פרסום ראשון

חשד: תושב בני ברק הפעיל מעבדת סמים בעיר - ונעצר

פרסום ראשון: תושב העיר בני ברק, נעצר אתמול במהלך פשיטה שבוצעה על דירה בעיר בה נתפסה מעבדה וציוד המיועד לגידול סמים מסוכנים | בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו של החשוד בארבעה ימים

חשד: תושב בני ברק הפעיל מעבדת סמים בעיר - ונעצר
מעבדת סמים/אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה אתמול (שלישי) תושב בני ברק, בשנות ה-30 לחייו, בחשד שהפעיל מעבדת סמים לצורכי מסחר בדירה בעיר - כך נודע ל'בחדרי חרדים'. מעצרו של החשוד הוארך עד ליום ראשון. בית המשפט דחה את בקשת עורך דינו של החשוד לשחררו למעצר בית בעקבות מצבו הרפואי.

החשוד נעצר לאחר שנחשד כמי שהפעיל את המעבדה. כוחות המשטרה פשטו אמש על דירת מגורים באחת השכונות בעיר בני ברק, בה על פי החשד התקיימה פעילות אסורה של גידול סמים מסוכנים. השוטרים שהגיעו מלווים בצו חיפוש, גילו עשרות קילו של סם שככל הנראה יועדו למכירה.

 בבית משפט השלום בתל אביב התקיים היום דיון בעניינו של החשוד. ל'בחדרי חרדים' נודע, כי החשוד קשר את עצמו לחשדות המיוחסים לו במהלך החקירה. נציג המשטרה ציין בדיון כי מדובר באדם בעל עבר עבר פלילי, אך הדגיש שלא מדובר בעבירות סמים, אלא במעורבות באירועים פלילים אחרים.

השופטת עינת יהב קיבלה באופן חלקי את בקשת המשטרה והאריכה את מעצרו של החשוד בארבעה ימים. בפסק הדין קבעה השופטת, כי מפרטי החקירה עולה "שקיים חשד סביר ואף למעלה מכך כנגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו".

 

הארכת מעצר סמים מעבדת סמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד