י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ישפיע על היחסים?

לא תאמינו: בתו של המקורב הצטרפה למחאה נגד ראה"מ

למרות קרבתו לנתניהו, בתו של ראש המוסד יוסי כהן הצטרפה באופן מפתיע למחאה נגד ראש הממשלה | בעבר פורסם כי נתניהו רואה בכהן כמחליפו בעתיד | האם האירוע ישפיע על היחסים בין השניים?

לא תאמינו: בתו של המקורב הצטרפה למחאה נגד ראה"מ
מחאה נגד נתניהו צילום: תומר נויברג/פלאש 90

בתו של ראש המוסד יוסי כהן, הידוע כמקורב מאוד לראש הממשלה, הצטרפה לאחרונה באופן מפתיע למחאה נגד נתניהו, כך פורסם הבוקר (ראשון) באתר ynet. על פי הפרסום, בתו של ראש המוסד הפתיעה כשהחליפה את תמונת הפרופיל שלה ברשת החברתית פייסבוק לכיתוב 'לך', המילה המזוהה ביותר עם המחאות נגד ראש הממשלה.

בתיעוד שהביאה העיתונאית מורן אזולאי, נראה כי בתו של כהן, פעילה מאוד ברשת החברתית בכל הנוגע להעלאת תוכן המזוהה עם מארגני המחאה נגד נתניהו. כך, בחודש מרץ העלתה כהן הבת תמונה עם דגל שחור, שהופץ כחלק מקמפיין אחת התנועות המפגינות נגד ראש הממשלה.

נזכיר, כי בעבר פורסם שראש הממשלה נתניהו רואה ביוסי כהן כמחליפו בעתיד בתפקיד ראש הממשלה. בשנה שעברה פורסמו באתר וואלה ציטוטים מתוך שיחה סגורה של ראש הממשלה, בה הוא מכתיר את יורשיו האפשריים לתפקיד. "יש שני אנשים שאני רואה בהם מתאימים להנהיג את מדינת ישראל - יוסי כהן ורון דרמר", אמר נתניהו בשיחות שצוטטו על ידי גורמים פוליטיים.

כהן מכהן כראש המוסד מאז חודש ינואר 2016, לאחר שמונה על ידי ראש הממשלה. בחודש יולי החליט נתניהו להאריך את כהונתו בתפקיד אותו הוא צפוי לסיים בתחילת יוני 2021. בכמה ראיונות נשאל כהן על האפשרות שיתמודד לתפקיד ראש הממשלה, אך סירב לענות באופן ישיר. מנגד, הוא לא שלל את האפשרות. בתקופה האחרונה עלה שמו של כהן כמי שהיה מעורב באופן משמעותי בהסכמי השלום מול מדינות ערב.

מחאה נתניהו יוסי כהן ראש המוסד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד