י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
עשרות מפגינים נעצרו • צפו

עימותים ועצורים במחאה סמוך למעון ראש הממשלה

כ-20 מפגינים נעצרו עד כה במחאה המתקיימת הערב סמוך למעון ראש הממשלה בבלפור | חלק מהמפגינים ניסו לחסום את צירי התנועה המובילים למעון. במקום התפתחו עימותים קשים עם כוחות המשטרה

עימותים ועצורים במחאה סמוך למעון ראש הממשלה
ההפגנה בבלפור צילום: בן כהן

אלפי מפגינים משתפים בשעה זו (מוצ"ש) במחאה המתקיימת מול מעון ראש הממשלה בירושלים. המפגינים מציינים כי מדובר במחאה מיוחדת ערב הדיון במשפטו של ראש הממשלה.

במהלך המחאה, ניסו המפגינים לחסום את הצירים המובילים למעון ראש הממשלה. כוחות גדולים של משטרה החלו לפנות המוחים ובמקום התפתחו מהומות. עד כה נעצרו לפחות כ-20 שלטענת המשטרה חשודים בהפרת הסדר הציבורי והפרעה לצירי התנועה.

מהמשטרה נמסר כי הכוחות ממשיכים לפעול במוקדים בהם מתקיימות חסימות צירים על ידי המפגינים, תוך שחלקם מפרים את הסדר הציבורי ולא נשמעים להוראות השוטרים.

מטעם פעילי המחאה בבלפור נמסר: "היום החל המצור על בלפור. לא ניתן לנאשם להמשיך להרוס את המדינה ולחמוק ממשפט. בשיאו של משבר בריאותי, כלכלי ופוליטי, ישראל משוועת לראש ממשלה במשרה מלאה ולא לנאשם בפלילים סחיט וכושל שטובתו האישית מעל טובת המדינה. ביבי, כל עוד תתבצר במעון ותחזיק אותנו בני ערובה- נהיה שם. נסגור עליך מכל כיוון. עד שתלך!"

במקביל להפגנה השבועית המתקיימת כעת בבלפור, מתקיימות הפגנות ברחובות ברנר פינת אחד העם, ארלוזורוב פינת עובדיה מברטנורה, ובלפור פינת כיכר אורד וינגייט, צירי התנועה המתחברים לכניסות והיציאות למעון.

 

 

 

נתניהו הפגנה בלפור עצורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד