כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
למרגלות הבורג' חליפה

צפו: אברומי וינברג ריגש את ההמונים בדובאי

בסוף השבוע שעבר טס הזמר והיוצר אברומי וינברג לדובאי, שם הופיע בחתונת הנגיד חיים מימון • בתחילת השבוע הוא הופיע בסעודת שבע ברכות למרגלות "סמל האמירויות" - מגדל הבורג' חליפה • צפו בתיעוד

צפו: אברומי וינברג ריגש את ההמונים בדובאי
הזמר אברומי וינברג צילום: פנחס עמנואל

פירות השלום: תופעת החרדים בדובאי ובאבו דאבי (בקרוב בבחריין) הולכת וגוברת. בסוף השבוע האחרון התקיימה במדינה החתונה החרדית הראשונה, חתונת הנגיד חיים מימון. הרב שלום בער סורוצקין סידר קידושין והזמרים אברומי וינברג ומוטי שטיינמץ הופיעו באירוע.

מספר ימים לאחר מכן הופיע וינברג שוב במדינה, במהלך סעודת שבע ברכות שנערכה למרגלות המגדל הגבוה בעולם ומה שמכונה "סמל האמירויות" - הבורג' חליפה.

בשבוע שעבר דודי רובינשטיין, מחברת 'חו"ל מהודר' סיפר ל'בחדרי חרדים' על החתונה היוקרתית בדובאי - איחוד האמירויות: "דובאי היא תל אביב של איחוד האמירויות, אבו דאבי היא ירושלים, מדהים כאן עם הרב סורוצקין ומוטי שטיינמץ".

"מכיוון שבישראל ובארצות הברית עושים בעיות לחתונות, בדובאי הכל יותר טוב, ארגנו כאן חתונה חרדית לתפארת, לא מרגישים בכלל שאנחנו לא במדינת ישראל או בברוקלין, זה נראה כל כך טבעי לעשות אירועים כאן, אני מאמין שיגיעו לכאן עוד הרבה הרבה חרדים מכל העולם לקיים אירועים".

 

אברומי וינברג דובאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד