ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אירוע חמור בצפון

ערבים היכו כבן 90 מחוץ לבית כנסת: "יהודי מסריח"

קשיש כבן 90 הותקף באלימות קשה לפנות בוקר מחוץ לבית כנסת בנוף הגליל בעת שהגיע להתפלל תפילת שחרית | התוקפים, שלושה בני מיעוטים, צעקו לעבר הקשיש: "יהודי מסריח" | הקשיש נפצע באורח בינוני | אחת החשודות נעצרה 

ערבים היכו כבן 90 מחוץ לבית כנסת: "יהודי מסריח"
אילוסטרציה צילום: unsplash

ארבעה ערבים הכו נמרצות קשיש הנושק לגיל 90 בנוף הגליל בצפון הארץ, בזמן שהגיע לבית כנסת לתפילת שחרית. האירוע החמור, שהתפרסם לראשונה באתר n12, התרחש הבוקר סמוך לשעה 5:00. לפחות חשודה אחת נעצרה לחקירה.

על פי הדיווח, הקשיש נתן היום את עדותו במשטרה ובה הוא טען הרקע לתקיפה הוא לאומני. התוקפים, שני גברים ושתי נשים, צעקו לעברו במהלך התקיפה "יהודי מסריח" ומילות גנאי נוספות. הקשיש נפצע באורח בינוני ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

"סבא שלי בן אדם סיעודי, יש לו תעודת עיוור", יפרה היום נכדתו של הקשיש לעיתונאי פוראת נסאר. על פי תיאורה, "כשהוא יצא מבית הכנסת, פתאום באו 4 ערבים ופוצצו אותו במכות". לדברי הנכדה, אשה שחלפה במקום הזעיקה את המשטרה.

מוקדם יותר היום הובאה את החשודות שנעצרה לדיון בבית משפט השלום לנצרת שם הוארך מעצרה עד ליום שני. מהדיון עולה, כי החשודים בתקיפה הגיעו לביתה של האשה שדיווחה למשטרה ואיימו עליה. במשטרה ממשיכים לנסות לאתר את שאר המעורבים במעשה.

נכדתו של הקשיש הוסיפה לתאר: "הבן אדם מבוהל, היום זה סבא שלי, מחר זה יהיה מישהו אחר". לדבריה, "שלושה נוספים הספיקו לברוח, המשטרה מנסה לאתר אותם. אני מניחה שיבדקו מצלמות רחוב".

תקיפה אלימות קשיש בני מיעוטים נוף הגליל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד