י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מלחמת רשת

חיסוני הקורונה: המשטרה תחקור את מפיצי ה'פייק ניוז'

בימים האחרונים פנו גורמים במשרד הבריאות למשטרה ולמחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה במטרה לפתוח בחקירה נגד חשודים בהפצת ידיעות כזב באשר לחיסונים, שמטרתן זריעת פחד וחשש בקרב הציבור

חיסוני הקורונה: המשטרה תחקור את מפיצי ה'פייק ניוז'
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

ימים ספורים לפני תחילתו של מבצע החיסונים הגדול, משרד הבריאות מעלה שלב במלחמה נגד מפיצי ה'פייק ניוז' בכל הנוגע לחיסון נגד נגיף הקורונה. במשרד רואים החמורה את התופעה שהולכת ותופסת תאוצה, שם נחושים להגיע לאחראים ולמצות איתם את הדין.

כחלק מהמלחמה בתופעה, בימים האחרונים פנו גורמים במשרד הבריאות למשטרה ולמחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה במטרה לפתוח בחקירה. על פי דיווח ב'כאן', במשרד הבריאות העבירו כבר שורה של תלונות נגד חשודים בהפצת ידיעות הכזב, שמטרתן זריעת פחד וחשש בקרב הציבור.

הבוקר (רביעי) התייחס שר הבריאות יולי אדלשטיין לתופעת ה'פייק ניוז' במהלך סקירה על החיסונים בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת. "מי שמפיץ פייק ניוז עלול לגרום למוות של אנשים", אמר אדלשטיין.

"עם כל הכבוד למפיצי השקרים", הוסיף אדלשטיין, "כל הזמן יש אלינו פניות להתחסן של ראשי רשויות, ידוענים ורופאים, שרוצים לתת דוגמה אישית". לדבריו, "קיבלתי פניות מהרבה מדינות שזועקות לעזרה ומנסות להגיע למצב של ישראל ולו חלקית".

פייק ניוז חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד