כ' אייר התשפ"ד
28.05.2024
"יריית הפתיחה לסיומה של המגפה"

'רגע מרגש': מחלקת הקורונה הפכה למתחם חיסונים • צפו

אחרי חודשים ארוכים שבמקום פעלה מחלקת הקורונה, בבית החולים הירושלמי הסבו את המתחם לקראת מבצע החיסונים הגדול שיחל בשבוע הבא | "המעמד בו אנו נמצאים היום הוא יריית הפתיחה לסיומה של המגפה"

'רגע מרגש': מחלקת הקורונה הפכה למתחם חיסונים • צפו
סימולציה לחיסון בביה"ח צילום: שערי צדק

תשעה חודשים אחרי שחולת הקורונה הראשונה אושפזה במחלקת כתר הראשונה בירושלים, הפכה המחלקה למתחם החיסון לנגיף הקורונה. בבית החולים תיארו את המהפך כ'רגע מרגש'.

היום (חמישי) קיימו צוותי בית החולים שערי צדק את הפיילוט הראשון לחיסון צוותי הרפואה לנגיף הקורונה. מנכ"ל המרכז הרפואי, פרופ׳ עופר מרין יחד עם צוות המשימה המיוחד שהוקם לניהול מבצע החיסונים סייר במתחם החיסונים בו הושלמו ההכנות למבצע וחזו בכלל תהליך החיסון המתוכנן.

סימולציה לחיסון במקום מחלקת קורונה//צילום: שערי צדק


"שערי צדק הוא אחד מבתי החולים בארץ שטיפלו במספר חולי קורונה הגבוה ביותר", אמר פרופ׳ עופר מרין, "זה המקום שבו התחלנו עם החולה הראשונה ופה היום אנו סוגרים מעגל עם החיסונים הראשונים בהיסטוריה של שערי צדק. אנו מקווים שהמעמד בו אנו נמצאים היום הוא יריית הפתיחה לסיומה של המגפה".

בבית החולים מציינים כי במסגרת מבצע החיסונים שיחל בשבוע הבא, תוך 12 שעות מרגע פתיחת ההרשמה למעלה מ-1,000 אנשי צוות כבר נרשמו ויקבלו את החיסון במהלך השבוע.

 

קורונה חיסונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד