י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
החקירה נמשכת

אם לשישה נרצחה באכזריות ביער בשומרון • הערכה: פיגוע לאומני

חשד לרצח על רקע לאומני בצפון השומרון: אם ל-6 ילדים נמצאה במהלך הלילה ביער ריחן בצפון השומרון ללא רוח חים, עם סימני אלימות בכל גופה • במערכת הביטחון מעריכים כי נרצחה על ידי מחבלים • ראש המוא"ז שומרון יוסי דגן: "אשה יקרה יוצאת לפעילות ספורטיבית ונרצחת"

אם לשישה נרצחה באכזריות ביער בשומרון • הערכה: פיגוע לאומני
זירת הרצח צילום: דוברות המשטרה

אשה כבת 52, העונה לשם אסתר הורגן, תושבת היישוב טל מנשה, נרצחה הלילה ככל הנראה בפיגוע על רקע לאומני ביער ריחן בצפון השומרון. היא נמצאה במהלך הלילה ללא סימני חיים וסימני אלימות על גופה. הערכה במערכת הביטחון כי היא נרצחה על ידי מחבלים פלסטינים.

על פי הפרטים הידועים עד כה שהותרו לפרסום, אסתר יצאה מביתה לפעילות ספורטיבית אמש (ראשון) סמוך לשעה 13:00 בצהריים ומאז נעלמו עקבותיה. מהמשטרה נמסר כי "כוחות משטרה ומתנדבי יחידות החילוץ של המשטרה עסקו במהלך הלילה בסריקות לאיתור נעדרת בשנות ה 50 תושבת השומרון לאחר שהתקבל דיווח מבני משפחתה על היעדרותה".

"אשה יקרה מלאה כ"כ בטוב לב, בעזרה לאנשים, יוצאת בצהרי היום במרכז מדינת ישראל, לפעילות ספורטיבית דקה מהבית שלה, ונרצחת ע"י בני עוולה בצורה כ"כ אכזרית", אמר הבוקר ראש המועצה אזורית שומרון יוסי דגן שהגיע לזירת הרצח בו יחד עם רב היישוב מתגוררת האשה. "ואני שואל איזה ברברים, כמו בימי הביניים, איזו אכזריות לרטש פרצוף של אשה בת 52 עם סלע בדם קר", הוסיף דגן.

כאמור, החיפושים אחר האשה החלו אתמול בשעות הערב המוקדמות, לאחר שהיא לא שבה לביתה. בעלה שלא הצליח ליצור עמה קשר הזעיק את כוחות הבטחון. צוותים בהם יחידת חילוץ שומרון, מתנדבים אזרחים מהישובים הסמוכים, בהם רבש"צים, צוותי סריקה של צבא ומשטרה החלו בחיפושים נרחבים אחריה.

רק סמוך לשעה לשעה 1:00 בלילה היא נמצאה ע"י מתנדבים, ללא רוח חיים, כשסימני אלימות קשים על גופה. "חוקרי המשטרה וחוקרי זיהוי פלילי הוזעקו לזירה והחלו באיסוף ממצאים וביצוע פעולות חקירה", מסרה המשטרה.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר: "אני רוצה לומר בצורה ברורה לברברים האלו מהרשות הפלסטינית מול כל העולם: לעולם לא תשברו אותנו ההתיישבות בשומרון תפרח ותגדל ותבנה יחד עם כלל מדינת ישראל, כי אתם ברשות הפלסטינית הברברית בחרתם במוות ואנחנו בחרנו בחיים. אתם מתנהגים כמו ברברים בימי הביניים ואנחנו נמצאים בשנת 2020 ועם ישראל ינצח"

הנרצחת אסתר הורגן היא תושבת טל מנשה, אחד היישובים בצפון השומרון, אם ל 6, שתי בנות וארבעה בנים. הקטן שבהם בן 13 חגג בר מצווה רק לפני כ 3 חודשים, אמנית ויועצת במקצועה. ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הגיע למקום ויחד עם רב הישוב נאלץ להביא למשפחה את הבשורה המרה.

שר הביטחון בני גנץ מסר בתגובה לאירוע הקשה: אני משתתף בצערה העמוק של משפחת הורגן בעקבות הרצח המתועב של אסתר ז"ל. כוחות הביטחון כבר פועלים כדי לשים את ידם על הרוצח המתועב. לעולם לא נקבל מציאות שחיי אדם הופכים להפקר".

שומרון רצח פיגוע יוסי דגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד