ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
שעות לפני הסגר

שיעור בדיקות קורונה החיוביות 4.1%

מנתוני משרד הבריאות המתפרסמים הבוקר עולה כי כ-2,630 חולים חדשים אובחנו ביממה האחרונה ובכך מתקרבים לכמעט 400 אלף חולים בישראל מאז פרוץ המגפה 

שיעור בדיקות קורונה החיוביות 4.1%
מחלקת קורונה בביה"ח זיו בצפת צילום: דוד כהן, פלאש 90

2,630 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך היממה האחרונה, בכך עולה מספר מספר החולים מתחילת ההתפרצות הנגיף בארץ ל-399,642, כך עולה מנתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר (ראשון). על פי הנתונים, אמש בוצעו 64,662 בדיקות לחשודים כחולי קורונה.

מספר החולים הפעילים עומד נכון להבוקר על 35,525. מספר המונשמים ממשיך לעלות ועומד כעת על 133 חולים הזקוקים למכונת הנשמה מתוך 584 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. מספר הנפטרים עולה אף הוא ועומד כעת על 3,210.

שיעור התוצאות החיוביות מסך הבדיקות הכולל, עומד הבוקר על 4.1%.

בתוך כך, היום בשעה 17:00 ייכנס לתוקפו הסגר השלישי במשטרה נערכים לבצע אכיפה בתוך הערים במטרה למנוע התקהלויות. "הפקנו לקחים מהסגר הראשון הראשון והשני", אמר אתמול ראש חטיבת המבצעים של המשטרה תת ניצב שמעון נחמני.

באשר לאכיפה בתוך המגזר החרדי אומר נחמני, כי מתקיימים כל העת מגעים מנהיגי הציבור כדי למנוע התקהלויות. "המשטרה נערכת לאכוף, אך יש מגעים עם המנהיגים. נלך בראש ובראשונה להידברות. ואז לאכיפה. בשום מצב המשטרה לא תאפשר התקהלויות"

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד