י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חשיפת 'בחדרי'

הפרופסור מתגונן ומסלף: "זה מהסגר הראשון"

שעות לאחר שפרסמנו את התקליט האוטומטי, הנשמע בעת החיוג למרפאתו, בה לכאורה הציבור החרדי מופלה מתוך שנאה יוקדת, הפרופסור מצטדק וטוען כי מדובר בהקלטה מהסגר הראשון, בניגוד לאמת • מהמרפאה ביקשו להתנצל ומסרו: "סליחה אם נפגעתם זאת לא היתה כוונה"

הפרופסור מתגונן ומסלף: "זה מהסגר הראשון"
אילוסטרציה צילום: pexels

נגיף הקורונה הביא עמו גם גל של הסתה נוראית, אנחנו ב'בחדרי חרדים' נלחמים בתופעה ומבהירים כי הסתה אפליה וגזענות לא תעבור בשתיקה.

הדברים אמורים לגבי חשיפת 'בחדרי חרדים' מוקדם יותר הערב, על אודות הפרופסור גדעון גולדמן שביקש בהקלטה קולית מהפונים אליו, כי באם הם מתגוררים באזורים דתיים או חרדים שישיגו קודם אישור עדכני של בדיקת קורונה שלילית.

פרסום הדברים יצר סערה בן היתר גם פוליטית, שגרמה לפרופסור ולצוות הקליניקה שלו להבין את חומרת האפלייה הנשמעת בהקלטה, ואכן ההקלטה הוסרה מיידית ממערכת זימון התורים של הקליניקה ואף ביקשו לפרסם הודעת התנצלות המסלפת את המציאות וטוענות כי מדובר בהקלטה ישנה מימי הסגר הראשון.

עוד כתבות בנושא:

חשיפת 'הפרופסור המפלה' > המערכת הפוליטית מגיבה; לשלול את הרישיון

חשיפת 'בחדרי' > פרופסור לשנאה: מטפל בחרדים רק עם בדיקת קורונה שלילית

תגובה זו היא בבחינת הוספת חטא על פשע, שכן גם בסגר הראשון דמם של החרדים אינו סמוק פחות. ובנוסף מדובר בתגובה המסלפת את העובדות, שכן ההקלטה שהצגנו, הוקלטה הבוקר על ידי כתב 'בחדרי חרדים' שחייג למרפאה.

ממרפאתו של פרופ' גולדמן נמסר בתגובה: "ההקלטה שנשמעה במערכת היא מתקופת הסגר הראשון והיא אינה קיימת יותר. ההוראות שקיבלנו הן היו הוראות מקופת החולים שבאיזורים החרדים היתה הדבקה גדולה".

"איננו פועלים מתוך גזענות אנחנו מכבדים את המגזר ויש לו המון מטופלים מהמגזר החרדי דתי. סליחה אם נפגעתם, זאת לא היתה כוונה" הוסיפה נציגת המרפאה.

לאחר ההתנצלות הרשמית פנה גם הפרופסור בעצמו והתנצל על ההקלטה "אני מקבל באהבה כל אחד למרפאה ללא קשר לדתו או מינו. אני מכבד כל יהודי דתי חש קשר חזק למסורת ולמוצאו".

עוד הוסיף גולדמן "אנחנו מטפלים ומנתחים חרדים רבים ורואים זאת כזכות וכחובה".

שוב יודגש כי למרות ההכחשה וההבהרה מטעם המרפאה, השיחה הוקלטה הבוקר, על ידי כתב 'בחדרי חרדים', בניגוד לנטען בתגובה, עם זאת ההתנצלות חשובה ובפרט לאור התגובות הרבות שהתקבלו במערכת 'בחדרי חרדים' על יחס דומה מרופאים נוספים לבני המגזר החרדי בתקופה האחרונה.

גדעון גולדמן אפליית חרדים שנאת חרדים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד