י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
במהלך סדרת פגישות

גנץ לבכירי המשרד: "לא אסכים שנאשם בפלילים יעסוק בנושאים המשפטיים"

שר המשפטים הנכנס בני גנץ נועד היום לפגישות עם בכירי המשרד וטען בפניהם כי לא ייתן לנתניהו לעסוק בעניינים המשפטיים | "הוא חייב להשאיר עצמו מחוץ לעניינים אלו. כולם שווים בפני החוק" | מנדלבליט: "התקפות כאלה ואחרות, מכל צד שהוא, לא יסיטו אותנו מדרך המשפט והצדק"

גנץ לבכירי המשרד: "לא אסכים שנאשם בפלילים יעסוק בנושאים המשפטיים"
בני גנץ בהצהרה לתקשורת צילום: אלעד מלכה

יו"ר כחול לבן ושר המשפטים הנכנס קיים היום סדרת פגישות ראשונה במשרד המשפטים. במהלך פגישה עם הצוות הבכיר תקף גנץ ראש הממשלה נתניהו ואמר כי לא ייתן לגורמים פוליטיים להתערב במערכת המשפטית. "תפקידנו הוא להמשיך ולשמור על מערכת המשפט ושלטון החוק בישראל", אמר גנץ.

גנץ התייחס לעזיבתו של אבי ניסנקורן את משרד המשפטים בעקבות הטלטלה בכחול לבן, ואמר כי כי הוא חושב שנעשתה עבודה טובה במשרד המשפטים בתקופתו: "צר לי שניסנקורן נאלץ לסיים את תפקידו, אני חושב שנעשתה כאן עבודה טובה לאורך התקופה האחרונה ובתוכה טיפול בנושאים מרכזיים כגון רפורמה בנהלי האכיפה של חוק קמיניץ, תפקוד המחלקה לחקירת שוטרים ומינויי שופטים".

במסגרת סדרת הפגישות שקיים, נועד השר גנץ עם היועץ המשפטי לממשלה ומ"מ מנכ"לית משרד המשפטים. "לא אסכים שאף אחד יפגע במערכת המשפט, ובטח לא אוכל להסכים שמי שמעורב בכתבי אישום ונאשם בפלילים – יעסוק בנושאים המשפטיים", אמר גנץ. לדבריו, "והוא חייב להשאיר עצמו מחוץ לעניינים אלו. כולם שווים בפני החוק".

"לא אתן לנאשם בפלילים לגעת במערכת המשפט, לא אתן למטאפורות של D-9 על בתי המשפט לקבל מקום", הוסיף שר המשפטים הנכנס.

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט אמר במהלך המפגש: "חשוב לומר, פעם נוספת, שהתקפות כאלה ואחרות, מכל צד שהוא, לא יסיטו אותנו מדרך המשפט והצדק, ואני משוכנע שביחד איתך נשמור על עצמאותה של מערכת המשפט ועל חוסנה. אני מאחל לך הצלחה רבה ושיתוף פעולה פורה למען המדינה ואזרחיה".

שר המשפטים אביחי מנדלבליט בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד