י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אימה בכיכר השבת

האחיות חצו ונרמסו תחת גלגלי המיניבוס • צפו

חוצות את הכביש, ונדרסות תחת גלגלי רכב ההסעות - כך נראו הרגעים הדרמטיים בתאונה שהתרחשה בצומת כיכר השבת בבירה וכמעט הסתיימה באסון | שתי האחיות בנות 3 ו-6 נפצעו באורח קל עד בינוני | בן משפחה: "היינו יכולים להיות עם שתי לוויות" | קשה לצפיה

האחיות חצו ונרמסו תחת גלגלי המיניבוס • צפו
התאונה בכיכר השבת צילום: מתוך הסרטון

שתי אחיות בנות 3 ו-6, נפצעו בתחילת השבוע בתאונת דרכים שאירעה בצומת כיכר השבת ברחוב מלכי ישראל בירושלים. כעת, תיעוד שהגיע ל'בחדרי חרדים', מציג את את רגעי התאונה.

בסרטון ממצלמות האבטחה המוצבות בכיכר, נראות הילדות חוצות את הכביש למרות הרמזור האדום להולכי הרגל, אז חולף במקום מיניבוס שעולה על שתיהן.

כפי שדווח האחיות נפגעו מרכב הסעות חולף בעת שחצו את הכביש. לאחר שקיבלו טיפול רפואי הן פונו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשבשלב זה מצבן מוגדר קל עד בינוני.

"מדובר בשתי ילדות בגילאי 3 ו-6 שנחבלו כתוצאה מפגיעת רכב הסעות", סיפר לאחר התאונה יחיאל שטרן חובש איחוד הצלה, "הענקנו להן סיוע ראשוני בזירת התאונה ולאחר מכן הן פונו לבית החולים".

פיני וייס ומוטי ציינוירט מתנדבי 'צוות הצלה' שטיפלו באירוע, הוסיפו: "בהגיענו, נמצאו 2 בנות שנפגעו מרכב מסחרי, על אחת הבנות אף נמצא סימני צמיג על הפנים. יחד עם צוות מד"א הענקו להן סיוע רפואי ראשוני שלאחריו פונו להמשך קבלת טיפול רפואי בביה"ח עם חבלות בגפיים תחתונות - במצב קל עד בינוני".

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הילדות המפוחדות סיפרו לבני המשפחה שהן התחילו לעבור את הכביש למרות הרמזור האדום, כי "ראו אדם מבוגר עובר והלכו אחריו".

"חשוב שיידעו שלמבוגרים יש אחריות גדולה, היינו יכולים להיות עם 2 לוויות בקלות", אומר אחד מבני המשפחה, "מדובר בנס גדול".

כיכר השבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד