י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
פרשת האיום על היועמ"ש

מסתמן: ייסגר תיק החקירה נגד מיקי זוהר

לאחר שנחקר לפני כחודשיים במשך כמה שעות בחשד לסחיטה באיומים של היועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט, מסתמן כי התיק נגד ח"כ מיקי זוהר ייגנז • זוהר אמר אז בראיון רדיופוני: "מבטיח שיהיו עוד הקלטות שייחשפו. יש עוד סיפור פלילי נגד מנדלבליט שעוד לא פורסם"

מסתמן: ייסגר תיק החקירה נגד מיקי זוהר
מיקי זוהר בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חודשיים לאחר שחבר הכנסת מיקי זוהר נחקר במשטרה בחשד לסחיטה באיומים של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, מסתמן כי הפרקליטות תודיע על סגירת התיק נגדו - כך פורסם הערב (רביעי) ב'חדשות 12'. ההחלטה התקבלה לאחר שממצאי החקירה העלו כי העבירות בהן נחשד זוהר לא מצדיקים הגשת כתב אישום.

על פי הדיווח, תיק החקירה הועבר בימים האחרונים למשנה ליועץ המשפטי עו"ד נורית ליטמן שככל הנראה צפויה להכריע על סגירת התיק.

כזכור, המשטרה זימנה את חבר כנסת מיקי זוהר לחקירה, בחשד שסחט באיומים את היומ"ש, כהרקע לחקירה הוא ראיון שהעניק זוהר לאחר פרסום ההקלטה בין מנדלבליט ליו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נווה.

"אם מנדלבליט לא יתפטר מיד ויימחק את כתבי האישום נגד נתניהו", אמר אז זוהר בראיון, "אני מבטיח שיהיו עוד הקלטות שייחשפו. יש עוד סיפור פלילי נגד מנדלבליט שעוד לא פורסם". זוהר הדגיש כבר באותו ראיון: "אני לא מאיים. אבל זה מה שיקרה".

אמירותיו של זוהר עוררו סערה, אחרי שדבריו פורשו כ'סחיטה' כלפי היועץ המשפטי לממשלה.

מהמשטרה נמסר אז כי במשטרת ישראל מתנהלת חקירה שעניינה חשדות הנוגעים לעבירה של סחיטה באיומים, במסגרתה נחקר במהלך היום נבחר ציבור. מתוקף תפקידו של חבר הכנסת, החקירה מתנהלת באישור וליווי של פרקליטות המדינה.

מיקי זוהר סחיטה באיומים סחיטה ואיומים אביחי מנדלבליט סגירת תיק משפטו של בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד